سلام خدمت همه ی خانواده برتری های عزیز

من یه دختر ۲۶ ساله هستم، لیسانس ریاضی از یه دانشگاه درجه ۲ دولتی و ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران.

حالا با توجه به وضعیت کار (!!) تصمیم گرفتم روی تدریس خصوصی جدی فکر کنم و بهش عمل کنم (قبلا تدریس کردم اما به بچه های آشنایان) ، دو تا سوال اساسی دارم ازتون، امیدوارم راهکارها و جواب هاتون راهگشا باشه.

اول اینکه من بخاطر مشکلاتی که توی دوران تحصیلم بوجود اومد (فوت عزیزان) چند ترم آخرم اصلا نتونستم نمره های بالا بیارم که باعث شد معدل کلم خیلی افت کنه. اما پایه م قویه و مشکلی از بابت تدریس در سال های ششم تا دوازدهم ندارم. حالا اگه من بخوام برم توی آموزشگاه تدریس کنم، باید حتما مدرک تحصیلیم رو ببرم؟

منظورم اینه که به قدرت تدریسم توجه میکنن یا معدلمم مهمه ؟ لطفا اگه کاملا مطمئن هستید جواب بدید.

دوم اینکه میتونم توی خونه تدریس خصوصی انجام بدم. بنظر شما هم ریاضی تدریس کنم هم خط، یا فقط روی ریاضی زمانم رو بذارم ؟

اصلا تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟


مرتبط:

یک دانشجو کجاها می تونه تدریس کنه ؟

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

علاقه به تدریس دارم ، از کجا شروع کنم ؟

روند تدریس یک دانشجو در موسسات آموزشی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال در خانه (۱۰ مطلب مشابه)