سلام
می خواستم در مورد یه مشکل هم ازتون سوال بپرسم، هم اینکه اگه احیانا کاربری باشه که از این مشکل مطلع باشه راهنمایی بخوام.
سوالم اینکه آیا دانشگاه های آزاد شهرهای شمام دیگه قبول حق التدریسی نمیکنند؟ الان که برا حق التدریسی مدارک که می بریم اولین سوالی که میپرسن اینه : مجوز تدریس دارین؟ چون ما تازه درسمون تموم شده اصولا چیزی برا ارائه نداریم و چون این مورد و نداریم درسی بهمون داده نمیشه ! من گفتم اگه نداریم خب بفرستید جایی که میفرمایید مصاحبه میکنند و مجوز تدریس میدن.
متاسفانه میگن مکان کسب مجوز تدریسم دیگه لغو شده و به کل در صورت نیاز فقط از هیت علمی های دانشگاه استفاده میشه ( خب الان چیزی رو میخوان که حتی مکانشم لغو شده ! من از کجا بیارم؟! عذر میخوام کف دست بو نکرده بودم که بدونم یه سال این مکان بازه و یه سال تعطیل!)
ولی خب تا اینجاش از نظر من کاری هدفهمنده و در صورت اجرا خیلی عالیه به این دلیل که اگه روند جذب حق التدریسی رو لغو کنند و به قول خودشون بقیه حق التدریسا رو هم تعدیل کنند، مشخصه که در دانشگاه نیاز به استاد و به طبع با توجه به قوانین جدید جهت تدریس نیاز به هیت علمی مشخص میشه و این خیلی بهتر از حق التدریسی نهایتا 8 تومنیه و آینده داره!
اما متاسفانه جذب حق التدریسی رو بکل لغو نمیکنند و اون دوستانی که قبلا مجوز تدریس گرفتند رو به دلیل عدم نیاز به مصاحبه و اخذ مجوز و عدم اطلاع به مراجع بالاتر جذب میکنند و این یه نوع اجحاف تو حق بقیه هست!
الان سوالم از دوستانی که در جریان این موضوع هستند اینه که آیا روند جذب حق التدریسی در دانشگاههای شهر شمام به این صورته ؟ و اگه اطلاع دارین میشه بفرمایید این روند تا کی ادامه داره؟؟ و نهایتا این بخش مجوز تدریس امکان باز شدن داره ؟
این خیلی ناراحت کننده اس که یکی هم مدرک تو بشه هیت علمی ولی تو حتی اجازه حق التدریسی رو هم نداشته یاشی !
بخاطر طولانی بودن عرایضم ازتون عذر میخوام و اینم اشاره کنم که من مشکل مالی ندارم که تو نظرات بفرمایید پولی نیست و ازش صزفنظر کن-من فقط صرفا بخاطر علاقه ام به این شغل میخوامش!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)