سلام

بنده قصد دارم در یک موسسه تدریس کنم و همچنان دانشجو هستم، برای استخدام توی یه موسسه باید اول که میرم چه سوالاتی رو بپرسم ؟ موقع امضای قرارداد به جز مطالعه ی کامل بندها نکته ی خاصی هست که باید در نظر بگیرم ؟

یک مورد دیگه هم این که من ترجیح میدم تا از دانش خودم اطمینان پیدا نکردم سطوح بالاتر رو تدریس نکنم، و از ابتدا شروع کنم. چطور باید این رو به مدیر موسسه بگم که تصور نکنند این شخص غیرحرفه ای هست ؟

پیشاپیش از جواب های شما متشکرم


مرتبط:

یک دانشجو کجاها می تونه تدریس کنه ؟

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

علاقه به تدریس دارم ، از کجا شروع کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)