سلام

من دختر 25 ساله ام و تحصیل کرده، چون وضع مالی خوبی نداریم و تو فامیل از همه پایین تریم و خونه زندگی مون هم خیلی دمده هست ، من هیچ خواستگاری ندارم و یا اگه داشته باشم میرن دیگه نمیان ، یعنی وضع رو که میبینن عطای منو به لقای من میفروشن . 

خلاصه من چون چند بار بابت این موضوع کنف شدم و خیلی خجالت کشیدم جلو خانوادم ، و البته سرکوفت مادرم که بخاطر وضع خونه زندگی مون کسی نمیگیرتت، سرخورده و عقده ای شدم و اعتماد به نفسم خیلی کم شد، جوری که من حتی نمیتونم کار پیدا کنم از بس مادرم بهم میگه بی عرضه، با اینکه دانشگاه مون تو کلاس نفر اول شدم ولی مادرم هیچ وقت ندید، و همش میگه با این همه درس خوندنت بیکاری ، بماند که چقدر تو دوران دانشگاه تحقیرم میکرد . 

خلاصه منم که دیدم نه پول دارم نه ... ، تازه کارمند هم نیستم و خونه مون مثل حلبی آباده ، رفتم یک سایت همسریابی اسمم رو نوشتم، البته اولش گفتم بذار ببینم کسی منو بخاطر شرایطم میخواد یا نه . 

خلاصه چند ماه گذشت و با تموم دروغ هایی که میدونین فضای مجازی داره، من با یک چند نفری آشنا شدم ولی همشون رو رد کردم آخه گفتم این ها بیان شرایط مالی ما رو ببینن چی میشه ؟ 

تا اینکه با یک چند نفر حدودا چهار مورد آشنا شدم و یک عکس خیلی رسمی بهشون دادم ، که یکی شون رسما بخاطر قیافه ردم کرد، دومی هم رد شد، سومی هم رد ، چهارمی در حال فکره . 

ببینید من خودم واقفم که چقدر میتونن سر من دختر گول بمالن تو اون سایت، ولی منم کم نمیارم و باید حتما احراز هویت کنن وگرنه رد میشن، البته عکسم از این عکس کارت ملی هاست، پوشیده و خانم . 

من خودم خواستگارانی داشتم که انقد خورد و تحقیرم کردن و بهم گفتن دهاتی، که دیگه به این نتیجه رسیدم خواستگاری سنتی برای من جوابگو نیست و باید خودم ازدواج کنم ، حالا با این شرایطم که هیچ کسی منو به همسری نمیپذیره،  به نظرتون به این نوع آشنایی رو ادامه بدم یا نه ، البته جریان عکس فقط دو سه مورد بوده و هیچ وقت عکس غیر رسمی نمیدم و خیلی احتیاط میکنم و حتما باید آشنایی زیر نظر خانواده مون باشه. 

ازتون میخوام شرایطم رو در نظر بگیرین بعد جواب بدین . از گفتن حرفای کلیشه ای کسی که تو را بخاطر ظاهر خونت بخواد بهتره بره برنگرده و اینا اجتناب کنین ، چون مگه من قلب و احساس ندارم که انقدر خرد بشم، خدا اون روز رو واسه هیچ دختر نیاره که خواستگارانش پسش بزنن ، یا بیان خونه ش با چشم تحقیر به سر و خونه شون نگاه کنن . 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)