سلام 

میخواستم یه تقاضایی داشته باشم ، لطفا شما آقا پسرها به خصوص آقا پسرهای دهه شصتی لطف کنید اینقدر زخم زبان نزنید . هر بار که حرص تون میگیره از یه سری چیزها ، شروع میکنید به طعنه زدن و تحقیر کردن دخترهایی که سنشون مثلا بالای بیست و هفت هشت ساله . 

مثلا اخیرا دخترخانم بیست و نه ساله ای پست گذاشتن ، و گفتن که خواستگار هاشون رو به دلایلی رد میکنن و اینا ، چندین مورد از آقایون که صد در صد جزو پسرای بالای بیست و هفت هشت سال هستن شروع کردن به زخم زبان زدن ، به جای دادن راه حل .  

یکی اومده میگه بالا بری پایین بیای دختر فلان سنی ... محسوب میشه ، یکی میگه من خودم سی و یک سالمه عمرا با دختر بیست و نه ساله ازدواج کنم ، یکی اومده میگه لذت جنسی در ازدواج با دختر کم سنه ، خوب دوستان کاملا مشخصه میخواید حرصتون رو خالی کنید چون خانم سوال کننده سخت گیر بودن وگرنه جای گفتن این حرفا در اون پست نبود .

من دختر بیست و نه ساله ای هستم ، که تا به حال خواستگاری نداشتم ، شاید به خاطر جدایی پدر و مادرم بوده ، چون مواردی بوده که پیشنهاد داده شده و به محض اینکه مسئله جدایی پدر مادرم مطرح شده شدیدا واکنش نشون دادن و پشیمون شدن حتی جلوی خودم  .

شایدم به خاطر وضعیت ظاهری خونه زندگیمون باشه، شایدم واقعا من زشت و نچسبم ، نمیدونم به هر دلیلی که بوده مهم نیست ، مهم اینه که من سخت گیری نکردم ، پس حقم نیست مورد انتقام آقایون سرخورده واقع بشم و قلبم بشکنه و احساساتم جریحه دار بشه با خوندن کامنت های شما .

هر چند حرف های شما در شان هیچ دختری نیست حتی اونی که سخت گیر بوده ، گناه نکردیم دختر آفریده شدیم که بخواد احساسات و وجودمون لگدمال زیاده خواهی و طمع شما بشه ، شما میخواید حرص تون رو سر یکی دیگه تخلیه کنید خواهشا نیاید به همه توهین کنید ، مگر دخترایی که دیر ازدواج کردن یا اونایی که شاید هیچ وقت ازدواج نکنن چه گناهی دارن که باید این حرف های ناراحت کننده رو بخونن و بشنون ، هر دفعه که تو این وبلاگ این چیزها رو میخونم حرفاتون مثل خنجر تو قلبم فرو میره ، ده ها بار اتفاق افتاده که به خاطر همین حرف ها از بعضی کاربرها تا صبح گریه کردم ، میتونم اسم کاربریشونم بگم ، تا ابد فراموشم نمیشه کیا بودن و هستن .

نه من نه خیلی دخترهای دیگه مثل من ، به کسی بدی نکردیم ، بدهی هم نداریم به کسی ، ولی شما با این حرفاتون به ما بدی میکنید و روح ما رو آزار میدید ، شماها هر سلیقه و گرایشی دارید ، با هر کسی که میخواید ازدواج کنید اما حق تحقیر دیگران رو ندارید ، قسم میخورم بیشترتون با هدف این حرف ها رو میزنید وگرنه حقیقت اینه که یه دختر به اصطلاح سن بالا هم براتون جذابیت جنسی داره ، شاید اگه گیرتون بیاد یه لقمه شم کنید ، دست کم خود من که کم پیش نمیاد تو خیابون یا هر جا توسط آقایون دست مال شدم یا پیش میاد بهم نخ داده میشه از طرف جنس مخالف و حتی از جانب پسرهایی که قیافه شون کوچکتر میزنه .

به ولله به ولله به ولله به ولله ، دختر سی ساله فرقی با بیست و پنج ساله نداره ، تو این پنج سال نه موهاش سفید میشه نه اندامش میفته نه هیچی ، همون طور که خیلی از دختر پسرهای زیر بیست سال اگر لباس فرم مدرسه تنشون نباشه ظاهرشون هیچ فرقی با بیست و چهار پنج ساله ها نداره در حالی شونزده هفده ساله ان ، لذت جنسی هم ربطی به چهار پنج سال بزرگتر کوچیکتر بودن زن نداره ، انگار مثلا طرف اگه با یه دختر بیست و پنج ساله ازدواج کنه بعد چهار سال باید زنش رو بندازه دور ، چون زنش بیست و نه ساله شده .

به ولله به ولله این حرف ها رو نمیزنم که مردم رو قانع کنم با دخترهای هم سن من ازدواج کنن ، اصلا میخوام صد سال کسی با ماها ازدواج نکنه ، اونم شما با اون نگاه سخیف و زشتی که به زن دارید ، و با اون خود برتر بینی تون ، فقط میخواستم جواب یه سری حرفای مسخره رو داده باشم .

اونایی که یه جوری حرف میزنن که انگار دختر به ازای هر روز از عمرش در حال شکسته شدن و از ارزشش کم شدنه ، و مرد همین جوری خوب میمونه ، و اصلا لازم نیست جذابیت جنسی داشته باشه !

یه بار یکی تو این وبلاگ ازدواج پرنس هری و مگان مارکلو مثال زد عروس از خونواده معمولی با چهره معمولی سن سی و هشت سال ، داماد از مهمترین خونواده دنیا با چهره بلوند اروپایی سن سی و پنج سال ، همین یه مورد گویای تفاوت فرهنگی ایران و اروپاست ، و پاسخیه به همه اونایی که میگن ازدواج با دختر به اصطلاح سن بالا لذت جنسی نداره و دخترا زودتر شکسته میشن !

منم از درون حس میکنم روحیاتم مثل یه بیست ساله ست ، همون قدر میتونم حس شادی و امید کنم ، ولی افسوس که فرهنگ ایرانی به من برچسب ... بودن میزنه ، و من مجبورم خودمو با این فرهنگ غیر انسانی ضد زن هماهنگ کنم ، و احساساتم رو تو خودم خفه کنم ، خوش به حال شما که پسر آفریده شدید و در کشور ایران آفریده شدید ، و به قول خودتون میتونید تا هر سنی دنبال ازدواج با دخترای کم سن باشید 

اصلا تمام دنیا مال شما مبارک تون باشه ، ولی بدونید ، عمر مثل باد میگذره و هر چقدرم کیف کرده باشی ، تهش باید بری توی یه جای دو متری دفن شی ، اون وقت تو میمونی با قلب هایی که شکستی و گناهایی که انجام دادی ، و به قرآن مجید قسم من هیچ وقت حلال نخواهم کرد توهین ها و تحقیرهایی رو که شما یا هر کس دیگه نسبت به دخترهایی که سنشون مثلا بالا رفته میکنن . 

حالا دیگه خود دانید ، در مخیله شما هم نمیگنجه ، چه رنجی میبینه روح من و چه قدر جریحه دار میشه احساسات من ، از خوندن کامنتای طعنه و تمسخرآمیزتون . اونقدر قلبم میشکنه که شاید حتی جرات نکنم کامنت هایی که قراره در واکنش به این پست بذارید رو بخونم ، از ترس اینکه دوباره یه چیزی بخونم که حالمو خراب کنه . 

هر گرایش و سلیقه ای دارید ، به کسی توهین نکنید دوباره تاکید میکنم این مطلب برای قانع کردن کسی به ازدواج با دخترای هم سن من نبود ، فقط تقاضایی بود که کمتر با حرفاتون روان بقیه رو آزار بدید ، دست کم به خاطر اون دنیای خودتون ، لعنت و نفرین خدا رو از ته قلبم برای مسخره کننده ها و طعنه زننده ها آرزو میکنم 


مرتبط:

حق الناس از حق الله هم خطرناک تره

توضیح در مورد موقف حق الناس در قیامت

با توبه، خدا هر گناهی به غیر از حق الناس رو میبخشه؟

چون از حق الناس نمی گذرم آدم بدی هستم؟

سوال در مورد حق الناس تجرد و استحباب ازدواج

گناه اعتراف به گناه زیاد تره یا حق الناس؟

حق الناس شکستن دل (1)

حق الناس شکستن دل (2)

حق الناس دل شکستن (3)



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)