سلام 

من پسرم 20 ساله قدم حدودا 188 و وزن هم حدودا 76 ، من دنبال افزایش وزن هستم ، شما از چه روشی استفاده کردید برای افزایش وزن بدون به هم ریختن نظم خانه ( منظورم اینه که نمیخوام بگم برای من وعده غذایی خاص درست بکنن همین غذای داخل سفره باشه ) . مثلا چه چیزی مقدارش رو افزایش بدم که وزن با شیب آروم زیاد بشه که رو کل بدن اثر بذاره و شکم رو گنده نکنه . 

من وزن ام به 85 هم رسیده بود ( دو سال پیش ) اما برگشت رو 78 و بازم یه ماهی هست که 2 کیلو کم شده و به 76 رسیده . 

خیلی ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)