سلام به همه‌ی خانواده برتری‌ ها

دوستان یه سوال دارم ممنون میشم همه نظراتشون رو بگن. ( هم خانوما هم آقایون ) .

من یه دختری هستم بیست و چند ساله. از نظر حجاب نسبت به وضعیت کلی جامعه متوسطم. یعنی یه مقداری موهام معلومه ولی پوشش کلی‌‌ام عادیه ( میشه گفت رو پوششم حساسم و شیک پوشم ). البته بسته به شرایط آرایش هم میکنم ولی اصولا تو محیط کار و دانشگاه فقط ضد آفتاب و رژ لب. از نظر زیبایی ظاهر هم متوسط رو به خوبم. نماز و روزه هام رو انجام میدم. میخواستم بدونم شما بر چه اساسی آدما رو قضاوت میکنید؟ ( ظاهر منظورمه ) .

یعنی اگه الان شما منو ببینید دید کلی تون اینه که من نماز و روزه رو عمل نمیکنم؟ این سوال رو میپرسم چون مدتیه متوجه شدم عده‌ی زیادی فکر میکنن کسایی که حجاب شون چادر نیست ( یا حداقل محجبه کامل ) اصول اسلام رو رعایت نمیکنن و به چشم یه انسان بی‌دین و آلوده به آدم نگاه میکنن.

حتی اکثر خواستگارام فکر میکنن نماز و روزه برام مهم نیست و معتقد نیستم. در صورتی که برام مهمه و ردشون میکنم. لطفا نحوه‌ی قضاوت تون از رو ظاهر رو توضیح بدید.

ممنون


مرتبط:

محتاط باشیم، در سرزنش و قضاوت کردن دیگران

چرا ندیده باید دیگران رو قضاوت کرد؟

منو به چوب جد و آبادم قضاوت کردن و گفتن خوب نیستی

تا با کفش های کسی راه نرفتی، راه رفتنش رو قضاوتش نکن

نحوه حضور دختران در تلگرام و قضاوت در مورد آن ها

بیایید همدیگر را قضاوت نکنیم

نگاه ها ، قضاوت ها و نیش و کنایه های اطرافیان اذیت مون میکنه

دیگران رو قضاوت نکنیم

زود قضاوت نکنیم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)