سلام دوستان

من 22 سالمه ، دانشجوی ترم آخر لیسانس ، یه دختر چادری و آروم . مشکل من اینه که بابام معروفه به غیرتی بودن بیش از حد، همین کارش باعث شد دچار چیزی بشم که منعش میکرد ازم منظورم اینه که تو دانشگاه با پسری که تحصیلات و شخصیت  خوبی داشت و علاقه مند بود وارد رابطه شدم .

بابام همیشه متنفر بود از اینکه من یا مامانم گوشی پیشرفته داشته باشیم چون حساسیت فوق العاده ای به تلگرام و این جور برنامه ها داره. گوشی من لمسی هست اما قدیمی و اندروید به شدت پایین. هیچ وقت جرات نکردم گوشیم رو عوض کنم مخصوصا از وقتی که با این آقا پسر صحبت کردم ترسم صد برابر شد.

همش تصور میکنم گوشی بخرم بابام اخلاق مزخرفی داره که به بهونه های مختلف گوشی رو میگیره دستش تا چک کنه همش میترسم بخرم  و بر داره نگاه کنه و اتفاقی پیام این آقا پسر رو ببینه اون وقت بدبخت میشم.

با این گوشیم سازش میکردم حتی با تمام هنگ کردنش، فرم بی کلاسش. تا اینکه امروز گم شد و من جایی پیداش کردم که از روش ماشین رد شده بود ، صفحش شکسته ولی طفلی بازم کار میکنه اما صفحش ریز ریز شده .

مشورت کردم گفتن ارزش نداره صفحه ش رو عوض کنم اصلا شاید نشه عوضش کرد چون قدیمیه. حالا چاره ای جز خرید گوشی ندارم اونم تازه میخوام با پول خودم بخرم که بیشتر مالکیت روش داشته باشم . داخل پرانتز اینم بگم که از لحاظ مالی بابام اصلا مشکلی نداره در توانش هست گوشی چند میلیونی بخره ولی افکار منفیش اجازه نمیده.

حالا شدیدا حالم بده و میترسم نمیدونم بخرم نخرم، بخرم آیا باید هی استرس بکشم نکشم . دوستان خواهش میکنم .

خواهش میکنم  کمکم کنید کابوس شده برام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط با پدر (۲۶ مطلب مشابه)