سلام به همگی

من میخواستم نظرتون رو بدونم . اگر شما خاستگاری دختری برید و بدونید دختره از نظر زیبایی و اخلاقی چیزی کم نداره ولی وقتی بفهمید پدر و مادر دختره بعد از سی سال زندگی از هم جدا شدن چه واکنشی نشون میدید؟ آیا حاضرید با همچین دختری ازدواج کنید؟

اینم اضافه کنم که من پدر و مادم به این دلیل از هم جدا شدن چون تفاهم اخلاقی نداشتن وگرنه پدرم نه اهل سیگار و دود و دم بوده نه خیانت ، فقط یه کم بداخلاق و تند مزاج بودن که مادرم دیگه نمیتونست تحملش کنه. حالا میپرسین چرا بعد از سی سال زندگی از هم جدا شدن چون مادرم بخاطر بچه هاش زندگی کرد . میخواست وقتی ما بزرگ میشیم سایه پدر بالای سرمون باشه مادرم اول قصد داشت که وقتی من ازدواج میکنم طلاق بگیره ولی خب بنا به دلایلی نشد.

اینم بگم که خدا رو شکر وضع مالی مون بد نیست یه خونه هشتاد متری از خودمون داریم به غیر از این هم تازگی ارث پدری به مادرم رسیده و هیچ مشکل مالی نداریم. من یه برادرم دارم که چهار سال از من کوچیکتره و دانشجوعه من خودم شاغل هستم ولی مادرم خونه داره.

من فقط میخوام نظرتون رو بدونم اگه دختری با شرایط من پیدا کنید حاضرید باهاش ازدواج کنید یا نه؟ اگه نه چرا ؟ یعنی طلاق پدر و مادرم اینقدر مشکل حادیه ؟

ممنون میشم جوابم رو بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)