سلام

امسال کنکور اولم بود و خیلی بد دادم ، احتمال بالای۹۰ درصد آموزش ابتدایی و پرستاری تیپ ۳ رو بیارم ( نتایج هنوز معلوم نیست ) ، من دانش آموز زبده و درسخونی بودم  تا سال سوم دبیرستان  ، نمره زیر ۱۸ نداشتم و همیشه معلمام میگفتن تو صد در صد پزشکی میاری ولی سال چهارم یه مشکلاتی مثل دعوای پدر و مادرم ، بیماری میگرن خودم و کم کاری باعث شد از بهمن دیگه درس نخونم (فقط اردیبهشت و خرداد ۱۵ روز برای امتحانات نهایی و داخلی خوندم که نیفتم برای شهریور ).

هدف خودم بینایی سنجی تهرانه و خیلی دوستش دارم ولی خانوادم دارن رو مخم رژه میرن که همین امسال اگه معلمی آوردم برم چون هم از ترم یک حقوق داره و هم استخدامش قطعیه ولی من کلا حوصله بچه ها رو ندارم و مطمئنم نمیتونم با بچه ها تعامل خوبی داشته باشم . به نظرتون چیکار کنم ؟ پشت کنکور بمونم یا برم دانشگاه ؟

چند روز دیگه که رتبه ها اومد باید انتخاب رشته کنم .

مرتبط با شغل معلمی:

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)