سلام

دوستان اینجا کسی مهندسی کامپیوتر خونده؟

راسش من تازه تموم کردم درسم رو، ولی حس میکنم چیزی بلد نیستم و واقعا هم بلد نیستم، فقط در حد گذروندن واحدها. البته دانشجوی ضعیفی نبودم ولی از ترم سه به بعد علاقه م به این رشته کاملا از بین رفت و دیگه فقط قصدم این بود که کارشناسیم رو بگذرونم و الان بیکارم.

از طرف خانوادم هم تحت فشارم که کار کنم. ولی خودم میخوام آزمون آموزش و پرورش شرکت کنم برای آموزگاری. ولی حس میکنم به اون هم علاقه ندارم، یعنی در واقع فقط به مقطع ابتدایی علاقه دارم و طبق رشتم نمیتونم دبیر ابتدایی بشم مثل اینکه.

الان واقعا موندم برم سر کاری که مثلا در حد icdl و آشنا بودن به کامپیوتر ازم توقع داشته باشن و خوب حقوقش هم زیاد نیست، یا این آزمون رو بخونم؟ سر در گمم... میترسم حتی اگه آزمون رو قبول بشم و دوره یکساله ش رو هم بگذرونم ولی برم سر کلاس چیزی بلد نباشم یا دانش آموزان از من بیشتر بلد باشن.

میخام ببینم کسی مثل من هست و میتونه راهنماییم کنه؟، و اینکه کسانی که الان تو حرفه مهندسی کامپیوتر مشغول به کارن به نظرشون برم سراغ چه مهارت هایی؟

کسی اینجا آموزگار هست؟

خیلی ممنون میشم کمکم کنین، روز و شب ندارم، نمیتونم ذهنم رو جمع و جور کنم و یه تصمیم درست بگیرم.


مرتبط با شغل معلمی:

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


مرتبط با رشته کامپیوتر:

رشته کامپیوتر یا حسابداری ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

برای مهندس کامپیوتر موفقیتی میشه متصور شد ؟

ترم دوم ارشد کامپیوترم ، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)