سلام
لطفا در مورد بر طرف شدن کاهلی و تنبلی هر چی می دونید بگید .

من خیلی تنبلم ، اصلا برای آیندم کاری نمی‌کنم ، مثلا میگم فردا میرم کتابخونه برای کارهام، نمیرم
میگم فردا میرم باشگاه، نمیرم ، میگم فردا میرم کلاس زبان و موسیقی نمیرم ، هیچ کدوم از ایده‌ هام رو عملی نمی‌کنم .

همش یه گوشه افتادم و استرس پایان‌نامه رو دارم . این حالت چند ساله در من ایجاد شده ، دوست دارم افرادی که در این زمینه متبحر هستند کمک کنند . 
با سپاس

مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)