سلام و احترام و تبریک برای ماه رمضان

قبلا در یک وبلاگ از یه خانم دکتر خوندم :

دختر ها نسبت به مرد ها بهتر گذشته رو فراموش میکنن

البته موضوع بحثم این نیست ، میخوام از مکانیزم عاشق شدن دختران با خبر بشم ، شما خانم ها ، اول عاشق میشید یا بعد از ابراز علاقه مرد !؟ خوب الان منظورم رو بهتر توضیح میدم . 

منظورم اینه ؛

یعنی یک مرد اگه به شما ابراز علاقه کنه و علاقه خودشو ثابت کنه ، شما هم عاشق این فرد میشید ؟ دقت کنید گفتم ثابت کنه ، مثلا فرضا شما دور از جان یک بیماری قلبی دارید ، به پسر میگید نمیتونید بچه دار بشید ، اما پسر پای شما میمونه ، یا نه ، دوست داشتن رو بیشتر از " دوست داشته شدن " دوست دارید ؟

به کلام دیگه ، دوست دارید اول مورد علاقه یکی قرار بگیرید و بعد پاسخ متقابل بدید یا نه ، ممکنه شما اول علاقه مند بشید ؟

( البته میدونم که جفتش امکان پذیره ، میخوام بدونم کدومش بیشتر اتفاق میفته )


بیشتر بخوانید ...

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

چطور میشه یه زن رو از راه گوشش عاشق کرد

شگردهای عاشق کردن دختر برای ازدواج!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)