سلام عرض ادب 

بنده ی سوال خاص داشتم درباره خانم ها، کوتاه میگم امیدوارم بتونین کمکم کنید، ببینید لب مطلب میشه تحت تاثیر قرار دادن جنس زن یا دختر و عاشق کردن اون. 

بیشتر منظورم دوران آشنایی قبل ازدواجه، فرض کنید پسری با خانومی در ارتباطه و تا حدودی هم رو میشناسن، واسه اینکه اون دختر رو علاقه مند و عاشقش کرد چه کارهایی واقعا تاثیر داره؟ 

مثلا من شنیدم خانومی به پسری هیچ حسی نداشته ولی با کارهای اون پسر شدیدا بهش علاقه مند شده، من واسه یه مدت به خاطر کارم مجبور شدم که از اون خانوم دور باشم و خب بهش گفتم که برگردم این دوری رو جبران میکنم و معذرت خواستم، از نظر خودم کادو دادن خرید چیز هایی که دوست داره، مثلا با خرید روسری، گل، لاک، مانتو و امثال این ها و هدیه دادن میشه این کار رو کرد؟ 

شما چه کارهایی و چه رفتار هایی و به چه اندازه پیشنهاد میدین؟، ممنون میشم هر کس تجربه ای داره بگه چون می‌خوام هر کاری از دستم میاد واسه خوشحال کردنش انجام بدم دل بده، لطفا راه کار بدین نیاین بگید که اون باید خودت رو بخواد و فلان، وضع مالی معمولیه، یهو پیشنهادهای گنده ندین!

ممنونم

بیشتر بخوانید ...

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

چطور میشه یه زن رو از راه گوشش عاشق کرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)