سلام وقتتون بخیر

من یک دهه هفتادی هستم .

بارها شاهد نظرات ناعادلانه افراد در دنیای مجازی و حقیقی در مورد دهه خودم بودم، و هر بار هم سکوت کردم. اما واقعا تا کی میخواید ادامه بدید؟

ماها رو کردید شخصیت اصلی جوک های بی مزه ای که حتی ارزش خوندن ندارند. پسر و دخترای دهه هفتادی رو بی مسئولیت و خوشگذرون میدونید، و حتی وقتی یک دهه هفتادی میخ,اد از نظرش دفاع کنه میگن ( ولش کن دهه هفتادیه ) یا( باهاش دهن به دهن نشو دهه هفتادیه ) و...

همیشه قشری از دهه هفتاد پررنگ بودن و در موردشون بحث شد که دوست دختر/پسر داشتند ،گستاخ بودن،بی مسئولیت و ...

اما من میخوام عده ای از دهه هفتادی ها رو معرفی کنم که هیچ وقت کسی در موردشون حرف نزده! دهه هفتادی ها فقط اون دختر و پسرای اینستاگرامی نیستند .

ما توی کلاسمون ۶ تا دختر متاهل داریم و میتونم قسم بخورم بقیه همکلاسی هام دوست پسر ندارند به جز یک نفر!، من از بین دخترای دهه هفتاد اطرافم ندیدم دختری که دستش رو خط خطی کنه ،مشروب بخوره، با پسرا دهن به دهن بشه، عکس ناجور بذاره و ... ولی وقتی اسم از ما میشه همه از این موارد نام میبرن.

اون ۶ تا دختر متاهل فقط وضع مالی ۲ نفرشون عالی هست ولی بقیشون اینقدر قشنگ شوهرشون رو درک میکنن ما کیف میکنیم، مثلا همین ها تا قبل از عقدشون خداتومن خرج میکردن الان میخوان دو هزار تومن خرج کنند میگن خوب لازمم نیست نمیخوام .

اتفاقا همشونم شروع کردن خونه هاشون رو بسازند یکیشونم خونه باباشو ازش خریدن دارن قسط اونو میدن.(اینا همون دهه هفتادی های بی مسئولیتن؟)

چند تا پسر دهه هفتادی میشناسم با( کارگری) دارند خرج خانوادشونم میدن ،دقیقا متولد ۷۰ هستند یکیشونم زن گرفته . (اینا همون دهه هفتادی های خوشگذرون هستند ؟) و ... ما دهه هفتادی ها چرا باید محکوم بشیم به یه مشت حرف بی پایه و بی اساس؟  لطفا اینقدر دهه هفتاد رو بد جلوه ندید ممنون از وقتی که گذاشتید

سکوت شلوغ!


مرتبط:

دهه هفتاد هم نسل سوخته شد

اعتماد به نفس فوق العاده بالای دهه هفتادی ها واسم گیج کننده شده

ما دهه هفتادی ها نسل جزغاله ایم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)