با سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران سایت

آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه مردم ایران و باالخصوص کاربران خانواده برتر دارم.

سوالات مختلفی جوانان دم بخت مطرح می شود که چگونه در هنگام خواستگاری بعد از اینکه مزاج طرف را فهمیدیم و تعادلی مزاجی داشتیم از کجا بفهمیم که طرفمان چقدر عاطفی است؟ یا اینکه چگونه با استفاده از مزاج, گرمی عاطفی افراد را متوجه شویم؟ آیا کسانی که از نظر جنسی گرم اند از نظر عاطفی هم گرم اند؟ آیا سرد مزاجان جنسی از نظر عاطفی هم سرد اند؟

مطرح شدن این سوالات باعث شد که تحقیقاتی را که در این زمینه به دست آوردم در اختیارتان بگذارم.

خب پس می خواهیم عاطفی بودن طرف مقابل را با استفاده از مزاج طرف بفهمیم.

۱. هر چی گرمی سردی به تعادل برسد انسان عاطفی تر می شود.

ببینید دوستان برای اینکه از این مطلب مطمئن شوید توضیحاتی می دهم. مطمئنا این پاراگراف را از خیلی زن ها شنیدید که می گویند شوهر من در رابطه جنسی خیلی خودخواه است و اول هم می رود سر اصل مطلب و هر شب هم رابطه می خواهد.

در مورد این مردان باید بگوییم که چون خیلی گرم اند باعث می شود کم کم از مسائل عاطفی دور شود و فقط به خود رابطه اهمیت دهند. به عبارتی دیگر گرمی زیاد باعث بی توجهی به مسائل عاطفی می شود. زن و مرد هم ندارد. این جمله را هم خیلی شنیدید همسرم سرد مزاج است و زیاد عاطفی نیست و اصلا سمتم نمیاد.پس می توان گفت سردی جنسی باعث سردی عاطفی هم می شود. ( اگر از یک روانشناس بخواهید می تواند زیباتر از من مثال بزند و توضیح دهد ولی اینجا اصل مطلب مهم است )

و در یک نتیجه کلی داریم:

هر چی گرمی سردی جنسی به تعادل برسد عاطفی بودن بیشتر می شود.

۲.هر چی تری در فرد بیشتر شود و خشکی کمتر شود افراد عاطفه خود را بیشتر نشان می دهند.
شاید کسانی را دیده باشید که زیاد محبت نمی کنند ولی در مسائلی دیده باشید که خیلی عاطفی هستند. این افراد مهربان هستند اما خشکی مزاج جلوی نشان دادن عطوفت را می گیرد و به عبارتی دیگر خشک مزاج ها کمتر عطوفت خود را نشان می دهند.اما کسانی هستند که اغلب بیشتر عاطفه خود را نشان می دهند این افراد رطوبت یا همون تری شان بیشتر است.

پس در یک نتیجه گیری کلی می توانیم بگوییم:

هرچه کیفیت تری در مزاج افزایش یابد فرد عاطفه خود را بیشتر نشان می دهد و ظاهرا مهربان تر است.

پس دوستان اگر فردی را می خواهید که خیلی به شما محبت کند کافی است با فردی ازدواج کنید که از لحاظ ( گرمی سردی ) متعادل و از لحاظ ( تری خشکی ) تر باشد.

فقط باید این نکات را هم در نظر بگیرید که در گذشته فرد اگر حادثه ی بد مثل طلاق پدر و مادر برای شخص به وجود آمده باشد دیگر جز استثناء حساب می شود و دیگر عاطفی بودنش شاید تابع مزاجش نباشد.

خب دوستان امیدوارم این پست برایتان مفید و تاثیرگذار باشد.

پیشاپیش از نظراتتان ممنونم

خیرخواه شما پسر ۱۷ ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)