سلام دوستان

یک سوالی برام پیش اومده که خیلی شده ذهنمو درگیر کرده . اینکه در اطراف خودم میبینم کسایی که در هر شرایطی باشن از زندگی دارن لذت میبرن ، دیدم مثلا کسی که از نظر ظاهری مشکلی داره ولی بازم با اعتماد به نفس داره زندگی می کنه در جامعه حضور داره و از زندگیش لذت می بره .

یا دیدم کسی که یک مشکل جسمی داره مثلا معلوله ولی باز مثل یک فرد عادی و سالم داره از زندگیش لذت می بره و اعتماد به نفس بالایی داره . و خیلی مثال های دیگه ...

من خودم مشکلم اینه تا کوچکترین چیزی در خودم احساس کنم که باب میلم نباشه ( مشکل خیلی کوچیک و قابل حل که شاید برای شما پیش بیاد اصلا خنده تون بگیره  ... ) زندگیم رو مختل می کنه . روابط با اطرافیانم رو مختل می کنه ، اعتماد به نفسم رو داغون می کنه ،

سوالم اینه چطوری مثل کسایی که گفتم از زندگیم در هر شرایطی لذت ببرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)