سلام به همه ی دوستان

پیشاپیش عیدتون مبارک ❤

سوال من اینه که میگن عشق اول فراموش نمیشه حتی اگه ازدواج کنی هم نمیشه درسته ؟ عشق دوران بچگی هم عشق اوله ؟ اصلا عشق یه باره ؟

من الان 20 ساله هستم . اول راهنمایی من از طریق نت ،  با یه پسر مودب و خانواده داری آشنا شدم ، واقعا آقا بود . منی که تخس به تمام معنا بودم و هر کی میگف عاشق شده مسخرش میکردم ، داشتم کارایی میکردم که تو خوابم هم نمیدیم .

شمارش که میفتاد رو گوشی تپش قلب میگرفتم ، تازه برمیداشتم حرفی نمیزدم ، فقط صداش ضبط میکردم روزی صد بار گوش میدادم ،! این روابط بود تا اول دبیرستان ، واقعا حالم وصف نشدنی نبود .

تا اینکه روابطمون سرد تر شد و آخرشم اون پسر ازدواج کرد و موندم من ، از اون موقع تا الان هیچ وقت اون حس برام تکرار نشد  و هنوز اون روزا یادمه ، با یادش حالم خوبه . نگرانم که دیگه تکرار نشه !  و اگه اون حس تکرار نشه ... واقعا چه کاری میتونم بکنم ؟

(اینم بگم از اون پسر هیچ گله ندارم ، و واقعا به درد هم نمیخوردیم )


مطلب پشنهادی مدیر :

فراموشی عشق اول برای آقایون سخت تره یا خانم ها ؟

جمله، زن ها نمیتونن همزمان عاشق دو نفر باشن، چقدر درسته ؟

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ ( راهکار برای فراموش کردن یک شخص )

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

چند روزه بسرم زده که به عشق اولم پیغام بدم

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

چگونه بفهمیم که عشق اول یه دختر هستیم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

پسران معتقدن که هیچی عشق اولشون نمیشه ؟

خانم ها می تونن عشق اول رو فراموش کنن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)