درود به همه خانواده برتری های نازنین

بنده دانشجو هستم. ترم 3 ، از یکی از همکلاسی هام 7 8 ماه پیش خوشم اومد و بهشون به طور جدی فکر کردم و حتی رفتم شهرشون تحقیق کردم. و واقعا الان بسیار جدی هستم و از ته ته ته دل میخوامش و عاشقشم . از اولش هم تمام قضیه رو به مادرم گفته بودم. یعنی چیزی پنهانی نیست و اینکه قصدم دوستی های مزخرف جامعه نیست.

ایشون بسیار مذهبی هستن و چادری. من هم نگرش های مذهبی دارم و خونواده م هم مقید هستن . چند روز پیش رفتم خیلی محترمانه بهشون پیام دادم و قضیه رو گفتم که بهشون علاقه دارم. ایشون گفتن من به این زودی ها قصد ازدواج ندارم و همین طور علاقه باید دو طرفه باشه.

بعد من گفتم لطفا بیشتر فکر کنید و ایشون گفتن فکر نمیکنم گذر زمان نظرمو تغییر بده. آخرشم من ازشون تشکر کردم که حرفام رو پاسخ دادن. و گفتم حس من در طول زمان به دست اومده و قصدم بسیار جدیه و به هیچ وجه عقب نمیرم. ایشون هم گفتن هر جور راحتین.

لطفا نظر راهکار بدین ، من ادم بسیار واقع بینی هستم و لطفا نظراتتون رو رک و راحت بگین . مخصوصا خانم های مذهبی رفتار ایشون رو تحلیل کنن .

مرسی از همه


پیشنهاد:

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)