سلام به همگی

من یه سوال دارم که شاید سوال خیلی ها باشه. میخواستم بپرسم که چطور میتونم پزشکی قبول بشم. یعنی هر چیزی که واسه رسیدن بهش هست رو میخوام بدونم. از ساعت مطالعه تا ... . تا حالا شده یه نفر از مهر شروع کنه و پزشکی قبول بشه ؟ لطفا هر کی میتونه، راهنماییم کنه.

در ضمن تو رو خدا حاشیه نرین که به خاطر پول میخوای، یا الان همه پزشکی میخوان و تو نمیتونی و ...


پیشنهاد :

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

برای پزشکی پشت کنکور بمونم یا هر چی قبول شدم برم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

شک دارم که رشته پزشکی بتونه منو به آرزوهام برسونه

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)