سلام
من حدود دو ساله که از یکی از معلم های برادرم خوشم اومده... قطعا علاقه ای در کار نیست چون فقط سه چهار بار دیدمشون تو این دو سال و خورده ای . اول چهره شون به دلم نشست بعد یکم از حرف های برادرم و یکم از چیزایی که تو صفحه اینستاشون بود و یکم از بقیه فهمیدم که تا اینجایی که من اطلاعات دارم خیلی مناسب هستن و خیلی بهم میخوریم.

از اونجایی که مذهبی هستن کلا نگاه نمی کنن که ببینن و دقیق بشن که حالا من چطوریم و اصلا کی هستم و مناسب هستم یا نه ... خودمم که اصلا و ابدا نمیتونم پیشنهاد بدم. ضمنا از اون دعاهایی که میگن بهم برسونین هم نمیتونم بخونم چون اولا علاقه به اون صورت در کار نیست ،دوما هم که خب من ایشونو نمیشناسم روحیاتشونو و اینارو من یه سری مشخصات ظاهری مثل سن و تحصیلات و وضعیت مذهبی دارم ...

حالا نمیدونم چیکار باید بکنم. که هم منطقی باشه هم زود . فقط چون فکرمو مشغول کردن میخوام حداقل یه بار خواستگاری برگزار بشه حداقل از فکرم بیفته . یکی از دوستام همسرشون دوست ایشونن منتها اون دوستم اصلا مورد اعتماد نیست که بخوام بهش بسپرم و بخوام کاری کنه.

خلاصه کلافه شدم انقدر فکر کردم به راه حل ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)