سلام و خسته نباشید

این مطلبی که میخوام عنوان کنم در خانواده برتر در قالب پستهای مختلف بسیار بحث شده، مطلب گرم و سرد بودن زوجین و تعدد رابطه جنسی. ولی من میخوام از دیدگاه متفاوتی بهش بپردازم.

یکسری پستها رو گذاشته بودیم تحت عنوان اینکه به بررسی و نظرات جدید نیاز دارن و من با خوندن اون ها چند تا سوال برام پیش اومد؛

اول اینکه از همه کسایی که این مطلب رو میخونن خواهش میکنم جبهه نگیرن، شاید منی که دارم اینارو مینویسم اشتباه فکر میکنم، من ادعای علامه بودن ندارم، میدونم سوال من ممکنه سوال خیلی ها باشه.

میخوام یکسری ابهامات برای خودم و بقیه حل بشه. هدفم این نیست اینجا جنگ راه بندازم و بعضی ها با نظراتشون بی احترامی کنن به بقیه. اگر به اندازه کافی به پختگی نرسیدید تا بتونید در یک فضای سالم با هم گفتگو کنید لطفا همین الان این صفحه رو ببندید.

مطلب اول در مورد سرد بودن و گرم بودن افراد در رابطه زناشویی:

تو پست های مختلف اینو به کرات میبینیم همه میگن ما گرمیم،چه دختر چه پسر. اکثرا بیان میکنن ما اهل خ.ا و دیدن فیلمهای محرک نیستیم تا به حال هم با جنس مخالف رابطه نداشتیم ولی فشار جنسی بالایی رو ما هست.

من میخوام بپرسم ملاک این افراد برای تشخیص گرمی و سردی میل جنسی چیه؟ خواهش میکنم بحث خوردن خوراکی های مختلف یا سفیدی و سبزه ای رو پیش نکشید چون با یک نگاه اجمالی به پستهای مختلف میتونید متوجه بشید که این موارد در همه افراد صادق نیست.

نکته جالبی که تو یکی از پست ها وجود داشت و خیلی از کاربران تاییدش کرده بودن این بود که بعضی افراد قبل ازدواج توهم گرم بودن دارن. چون تو سنین اوج نیاز جنسی هستن و دارن خودشونو کنترل میکنن و از هیچ راهی این نیاز برطرف نمیشه و مسلما این نیاز نه تنها فروکش نمیکنه بلکه ممکنه روز به روز با یه تحریکات کوچیک قوت بگیره.

در صورتی که همین افراد بعد از ازدواج و برطرف شدن نیازشون عطش جنسیشون کم میشه. ( پس لطفا نیاید بگید ما گوله آتیشیم داریم خفه میشیم از نیاز جنسی پس لابد ما خیلی گرمیم ) خب این طبیعیه وقتی به نیازمون پاسخی داده نمیشه الان تحت فشار باشیم.

مطلب دوم در مورد تعداد رابطه جنسی بعد از ازدواجه؛

یکسری از پست ها واقعا منو نگران کردن، مثل هر شب رابطه داشتن تا سال ها بعد از ازدواج یا روزی چند بار ارتباط داشتن. اونایی که رشته مالی خوندن میدونن تو اقتصاد مبحثی هست به نام مطلوبیت و این رو بیان میکنه که مطلوبیت یه کاری پس از انجام مداوم اون کاهش پیدا میکنه.

یک مثال روشن بزنم؛

وقتی شخصی بسیار تشنه س وقتی اولین لیوان اب رو میخوره مطلوبیت اون لیوان اب براش بسیار بالاس، لیوان دوم رو که میخوره چون عطشش کمتر شده مطلوبیت کمتری از لیوان اول داره، و لیوان سوم به مراتب مطلوبیت کمتری نسبت به لیوان اول و دوم، چرا که از شدت عطش اولیه کاسته شده.

سوال من اینه که چطور افرادی تا سالها بعد از ازدواجشون هر شب رابطه دارن، چطور از شدت عطش جنسیشون کم نمیشه. شاید بگید تحریکات بیرونی مانع میشه ولی به نظر من اگر به این نیاز درست جواب داده بشه طی زمان کنترل فرد رو خودش بیشتر میشه اتفاقا و دیگه با دیدن کوچکترین صحنه و ظاهر تحریک امیز، تحریک نمیشه ( منظورم اون تحریکیه که منجر بشه دلش هر شب رابطه بخواد وگرنه ممکنه همه اقایون یکم ته دلشون قیلی ویلی بره  ).

یک مثال دیگه بزنم:

من خورش قیمه بادمجون خیلی دوست دارم،یعنی عاشقشم اگر تا یک هفته ناهار و شامم بخورم سیر نمیشم از خوردنش ولی باور کنید هفته دوم بخوام بخورم دیگه نظر هفته اول رو روش ندارم  ولی همین خورش رو یک هفته فاصله بی افته بینش باز با اشتها میخورم.

میخوام بگم به نظرم رابطه جنسی هم همینطوره یعنی وقتی بینش یک وقفه کوچیک می افته واقعا لذت بخش تر میشه ادم حریص تر میشه تا اینکه مثل بیل مکانیکی بخوای هر روز ی کاری رو انجام بدی.

تو یک پستی یک خانمی که دو ماه بود ازدواج کرده بود میگفت همسرم بهم میگه یا هر شب رابطه یا برو خونه پدرت. همه بهش توصیه کرده بودن برو مواد گرم بخور به شوهرتم نه نگو.

متاسفم که اینو میگم ولی در اینجور پستها یک عده دختر بی نصیب از شوهر همیشه طلایه دار نظراتن و میان میگن از خدات هم باشه، خدا سیب سرخ رو نصیب کی کرده! اصلا واسه چی شوهر کردی شما و نذاشتی این شوهر نصیب کس دیگه ای بشه و ازین حرفها.

صحبتم با افراد مجرد اینه که خواهشا قضاوت رو بذارید کنار و نگاه منطقی رو جایگزینش کنید. شما از کجا میدونید بعد ازدواج چطور باید با همسرتون به تفاهم جنسی برسید؟ شما که هنوز رابطه جنسی رو تجربه نکردید؟ از کجا میدونید جای این خانم بودید اذیت نمیشدید؟ یک نفر محض رضای خدا نبود بگه اون آقا چقدر بعد دو ماه زندگی لحنش تنده و باید با محبت شمارو جذب این رابطه کنه یکی نبود بگه اصلا معاشقه تون در چه حده؟ شاید واقعا از رابطه لذت کافی رو نمیبری؟

بعضی از آقایون مجرد سینه سوخته هم پیدا میشن و میگن بنده خدا این همه سال خودشو نگه داشته الان که به همسرش رسیده دیگه نباید سختی بکشه. میدونید این دقیقا یعنی چی؟ یعنی من خودم خیلی خورش قیمه بادمجون دوست دارم به همسرم هم اصرار میکنم تو هم باید مثل من هر شب بخوری حتی اگه اندازه من دوست نداری اگر هم نخوری ممکنه برم با کس دیگه بخورم ولی نمیتونم صبر کنم بخاطر تو و اینکه تو هم لذت ببری یه چند روز دیگه باهم بخوریمش.

یه پسر تا سن مثلا ٣٠ سالگی خودشو کنترل کرده درسته به سختی ولی به هر حال کنترل کرده که این واقعا جای تحسین داره . بعد ایشون نمیتونه بعد ازدواج بخاطر هماهنگی با همسرش خودشو کنترل کنه؟ البته که نه مثل دوران مجردی. اینکه جای چند بار در روز به روزی یکبار و بعدها به یک روز در میان تغییر عادت بده؟ یعنی بلا استثنا تو همه پستها انگشت اتهام سمت خانمهاست و میگن ببخشید کنتور نمیندازه که حالا هر شب خواسته شو برآورده کن، منم میگن آقایون محترم ببخشید شکمتون کنتور نمیندازه که اگه خانمتون یه هفته دو هفته و بیشتر بهتون غذای تکراری داد.

از تنوع جنسی و پوزیشنها هم بگید منم از تنوع غذا میگم! یه شب قیمه با سالاد کاهو، یه شب قیمه با ماست، یه شب با ترشی و الی ماشاء الله. از قسمتهای طنز دلخور نشید صرفا جهت روشن سازی مطلب بود.


پیشنهاد :

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تشخیص مزاج جنسی قبل از ازدواج

من از کجا باید بفهمم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

چطوری بفهمم طرف مقابلم گرم مزاجه یا سرد مزاج ؟

سرمایی بودن ارتباطی به سرد مزاج بودن داره ؟

چطور به خواستگارم بگم سرد مزاجم ؟

به چه کسی سرد مزاج جنسی گفته میشود ؟

متاهلین ، تصورات شما از مزاج جنسی تون تا چه حد درست بود ؟

واقعا مردم سفید پوست سرد مزاجند ؟

راهنمای کشف مزاج جنسی در خواستگاری

آیا عاطفی بودن به گرم مزاجی ربط داره؟

نتیجه آزمون طبع شناسی ، ربطی به مزاج جنسی داره ؟

جنب شدن در خواب شرط گرم مزاج بودنه؟

پوست سفید و خواب زیاد از علائم سرد مزاجی محسوب میشه ؟

آیا اکثر مردم از لحاظ جنسی گرم مزاج هستند ؟

بین گرم مزاج بودن مرد و توانایی ارضای جنسی همسرش ملازمتی هست ؟

الان تو جامعه تعداد دخترها و پسرهای گرم مزاج خیلی رفته بالا ؟

رابطه گرمی مزاج و گرمی احساسات عاطفی در خانم ها

اگه ازدواج کنم مشکل سرد مزاجی من حل میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)