سلام

مامان من یک پسر خاله دارد که او یک دختر دارد و من و آن دختر به هم علاقه داریم و می خواهیم در آینده ازدواج کنیم. الان من ۱۶ساله و او ۱۵ ساله است و سالی یک بار بیشتر همو نمی بینیم و محل سکونتمان هم ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد آن ها در تهران و ما در یکی از شهرستان های استان اصفهان قرار داریم.

ازدواج ما از لحاظ فامیلی مشکلی ندارد؟ ما خیلی به هم علاقه داریم تنها مشکل مان همین اختلاف شهرمان است به هر کی گفتم. همین اختلاف محل سکونت را مانع ازدواجمان شمرده و این کار را غیر منطقی می داند. نظر شما چگونه است؟ اگر دو نفر از همه لحاظ اوکی باشند فقط محل سکونتشان دور باشد. آیا ازدواج آن ها عاقلانه است؟

خیلی ممنون


مرتبط :

بررسی موانع ازدواج مانند جسمی، روحی، خانوادگی و ...

آیا تحصیلات می تونه مانعی برای ازدواج باشه ؟

مهمترین موانع ازدواج آسان از نظر شما چیه ؟

مشورت در مورد موانع ازدواج

خواهران بزرگتر دختر مورد علاقه م، مانع خواستگاری کردنم شدند

احساس گناه میکنم که شدم مانع ازدواج خواهر کوچکترم

آیا زردی خود به خود دندان ها مانع ازدواج دختر محسوب میشه ؟

مواجهه با پدری که داره مانع ازدواج پسرش میشه

آیا گرم نبودن روابط اعضای خانواده، مانع ازدواج محسوب میشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)