سلام 

از زمانی که بچه بودم دندون هام زرد بود به طور خدایی، بعدش پدر و مادرم بیشتر نگرانم شدن منو بردن پیش دندان پزشک، دکتر گفت باید روکش بذاره و هزینه اش میلیونی میشه، اون زمان که بچه بودم تو مدرسه توسط بچه ها مسخره میشدم، یه بار جا آب سرد کن مدرسه بودم، چهارم دبستان، بهم گفتن دندون زرد .

خلاصه اینقدر از این حرف ها شنیدم تو کل زندگیم تا الان که 21 سالم شده . ما دندون های جلو رو به زور وام درست کردیم روکش گذاشتیم کلی درد و تحمل کردم گاهی اوقات با خودم فکر میکنم چرا خدا با من این کار رو کرده که هر روز توسط دیگران مسخره بشم.

ولی نتونستیم دندون های پایین و درست کنیم، چون دیگه توان مالی بابام اجازه نداد. بابام میگه ناراحت نباش اصل کار اون دندون های بالا است، میگه موقعی که حرف میزنی معلوم نمیشه ولی من به خاطر این مشکل باید همه خواستگار هام رو رد کنم چون دو کلمه باهام صحبت کنن کلا متوجه میشن که من همچین مشکل به این بزرگی دارم.

من چهره زیبایی دارم اما مشکل به این مهمی دارم . من فکر میکنم جواب رد دادنم کار کاملا درستی هستش چون که بعد بیان خونه ما برای خواستگاریی و متوجه بشن همون جا خودشون بهم میزنن ، من نمیدونم چطوریی با این ضعفم کنار بیام .

میخواستم بدونم آقایون حاضرن با کسی که همچین مشکلی داره ازدواج کنن یا نه، یعنی دندون های پایینش زرد باشه. الان یکی از خواستگارام خیلی اصرار داره حتی به خونوادم گفتم یه جوریی محترمانه بهشون جواب رد بده تا بهشون بر نخوره ولی خود پسره اصرار داره که بیاد و گفته من به دخترتون علاقه دارم الان دو باره خودش اومده دم در خونه مون و با بابام صحبت کرده و گفته تو رو خدا با این ازدواج موافقت کنید .

آخه من موندم این این همه بهم علاقه داره اونم خیلی زیاد اگه متوجه مشکلم بشه یعنی به نظرتون امکانش هست منصرف بشه یا نه، از کجا بفهمم علاقش خالصانه و واقعی است ؟ 

دوستان لطفا راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)