سلام

از خودم بگم از لحاظ قیافه و قد و تیپ و اینا در حد معمولی رو به بالا هستم البته به گفته اطرافیانم ، اهل نماز و خدا و پیغمبر هستم . تنها مشکل من احساساتی بودنم هست .

بنده اخیرا یک خواستگار داشتم تقریبا موجه بودن و بعد از چندین بار ملاقات و صحبت های اولیه احساس کردم یه ایشون علاقه پیدا کردم . البته وقتی فهمیدم دوسش دارم که خواستگاری بهم خورد یعنی از طرف خانواده ها بهم خورد اینم بگم کاملا سنتی با هم آشنا شده بودیم .

حالا که از طرف خانواده هامون با هم تفاهم نداشتن و بهم زدن خواستگاری رو احساس خوبی ندارم یعنی انگار شکست خوردم . تا بحال به هیچ پسری اینقدر فکر نکرده بودم البته اوایل حسی نداشتم اما کم کم احساس پیدا کردم و وقتی دیدم همه چیز  بهم خورد منم انگار شکست خوردم انگار عشقم رو ازم گرفتن  .

اینم بگم کاملا همه چیز منتفی شده و امکان برگشتی نیست مگر اینکه خدا معجزه ای کنه . حالا سوالم از شماها اینه که چکار کنم اینقدر زود دل ندم؟

بنظرم اشتباه کردم وقتی که هیچ چیز  قطعی  نبود بهش  احساس پیدا کردم . الانم خیلی دلم براش تنگ میشه اما نمیتونم حرفی بزنم فکر میکنم نمیتونم دیگه به هیچ پسری فکرکنم میدونم این افکار و احساسات کاملا اشتباهه و شاید زود گذر اما دلم اینروزا یه حس بدی بهم میده . 

خواهش میکنم برامون دعا کنید اگر خوشبخت میشیم دوباره همه چیز رو به راه بشه من واقعا دلم پیش اون آقا گیره ایشون هم بی رمق نیستن نسبت به من .

سپاس از تمامی کاربران محترم سایت

پاینده باشید


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)