سلام

۱۹‌سالمه ، یکساله که عقدم نامزدم اصلا ازم خوشش نمیاد از حرف زدنم گرفته تا تیپ و شکل و ظاهرم چهره م خوبه خودمم راضیم از ۲۰ به خودم ۱۸ میدم تیپمم به روزه خیلی به خودم و ظاهرم میرسم و اهمیت میدم .

ازدواج ما سنتی نبود قبلش با هم دوست بودیم کاری کرده که هر جا میرم لال میشم تا بهش برنخوره و نگه نباید این حرف رو میزدی باید اینو میگفتی اونو میگفتی .

به خودشم گفتم از این به بعد هر جا میریم من فقط مثل یه مرده ی متحرک باهاتم لال میشم تا یه وقت آبروت رو نبرم ، وقتی پیش اونم حتی برای یه سلام و احوال پرسی کردن استرس تمام وجودم رو میگیره بهترین لباس دنیارو تنم ببینه یه بارم نمیگه چقدر قشنگه خوشگل شدی همیشه ازم ایراد میگیره .

دستپختم خیلی خوبه همه تعریفش رو میکنن ولی حتی یه بارم بهم نگفته چه غذای خوشمزه ای گذاشتی ولی تا میتونه ایراد میگیره که روغنش زیاده نمکش کمه در صورتیکه همه  میخورن و تعریف میکنن .

تا الان یه پیرهنم برام نگرفته که دلم خوش باشه کادوی تولد روز زن سالگرد عقد هیچی برام نگرفته بارها بهش گفتم من دارم اذیت میشم اگه نمیتونی باهام زندگی کنی ازم جداشو ولی قبول نمیکنه میگه دوست دارم نمیدونم این چه جور دوست داشتنیه که انقدر داره عذابم میده .

تابستون عروسیمه ولی اصلا خوشحال نیستم یادم میفته اشکم در میاد هر شب کارم فقط گریه اس من قبلا یه بار تو دوران نامزدی جدا شدم و کاملا روحیمو باختم اگه بازم تکرار بشه نمیدونم چی به سرم میاد اگه شما جای من بودین چیکار میکردین ؟


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)