سلام

فرض کنیم با محوریت وبلاگ خانواده برتر می خوایم واسطه های ازدواج در سراسر کشور رو به عموم مردم معرفی کنیم . حتی شماره های اونا رو اینجا منتشر کنیم تا در کارشون موفق تر بشن و دست شون در معرفی گزینه برای ازدواج بازتر بشه .

دو مانعی که وجود داره و برای برطرف کردن اونا نیاز به مشورت شما دارم ایناست :

1 - چطور به واسطه های ازدواج در شهرهای مختلف خیر بدیم و اونا رو به اینجا بکشونیم ؟

2 - بنده خدایی میاد و میگه من در فلان شهر می تونم برای ازدواج واسطه گری کنم و اینم شماره بنده است . بنده چطور باید صحت ادعای این واسطه رو بررسی کنم ؟

ارگان ، سازمان ، تشکل و ... هست که در این زمینه با ما همکاری کنن ؟

مرتبط:

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه؟

بحث در مورد کانال های واسطه در ازدواج دائم

ازدواج با واسطه گری نهاد رهبری دانشگاه

بحث در مورد واسطه گری برای ازدواج

برای ازدواج می خوام از واسطه کمک بگیرم

یه ایده دارم برای واسطه گری ازدواج دانشجویی

فرهنگ سازی در مورد بحث واسطه گری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)