سلام عزیزان ، لطف کنید مشورت لازم دارم .

من حدود سی سال سن دارم، چیزی کم ندارم تو زندگیم جز یه شریک زندگی، خسته شدم واقعا، نمیدونم چی کار باید بکنم میخوام بپرسم چطور متوجه مقصود و هدف دیگران بشم؟

مردهای زیادی دور و برم هستن ،انقدر مرد بد و بی حیا دیدم که بد بین شدم اما سعی میکنم به همه بد نگاه نکنم.

دختری هستم که همه بهم احترام میذارن و به جز برخی از خانوما از روی حسادت یا هر چی ، بقیه دوسم دارن. میخوام ازدواج کنم ،عاشق کسی نشدم ،خواستگار داشتم اما واقعا به هم نمی‌خوردیم هیچ وقت ،فکر میکنم خودم باید تلاش کنم و کسی رو پیدا کنم برای خودم اما چطوری ؟

موقعیت اجتماعی و شغلی و خانوادگی مناسبی هم دارم ،اما نمیدونم زمونه واقعا بد شده یا من اشتباه میکنم .

به طور مثال اقایی هستن از همکاران محترم مودب و خونواده دار ،مدتیه به من ابراز علاقه میکنن و پیام میدن مدام و میخوان با من صمیمی بشن ،نمیخوام همه فرصت ها رو از دست بدم اما این صمیمیت اول کاری برام غیر قابل هضمه ، نمیتونم انقدر زود و راحت با کسی صمیمی بشم و کسی که تا دیروز همکار من بود و رسمی صحبت میکردیم الان بوس بفرسته و گلم و عزیزم بگه! من کجا دارم اشتباه میکنم دوستان؟ ایا ایشون قصدش جدیه یا من چطور بدونم قصدش چیه؟

پس اینده ی من چی میشه ،گذر سنم من رو میترسونه میخوام سر و سامان بگیرم . اگه رو ندم ،شاید بگن دختر املیه و ولش کن و میر سراغ یه دختر دیگه و اگه رو بدم و بعدا نشه و طرف قصد خوبی نداشته باشه عزت نفس و غرورم می شکنه .

لطفا بگید تکلیف من دختر تو این جامعه با این اوضاع چیه؟

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)