سلام
دختری هستم سن بین 25 تا 27 سال . از نظر ظاهری و مالی و ... متوسط هستم و شاغلم. مشکلی که دارم اینه که برای ازدواج بعد از ایمان مهمترین چیز برام شغله اونم نه هر شغلی!! متاسفانه باید بگم از مردایی که شغل پشت میز نشینی دارن به شدت بیزارم و اصلا نمیتونم تصور کنم که همسرم کارمند یا مدرس باشه در واقع دوست دارم همسرم کار فنی بلد باشه مکانیک باشه تعمیرکار باشه و در کل کار یدی انجام بده و مدرک هم نداشته باشه! همون دیپلم کافیه برام ، بیشترش رو دوست ندارم .
حالا معضل اینجاست که خودم و خانوادم همگی تحصیل کرده ایم و خواهر و برادرای ازدواج کردم همه با خانواده های تحصیل کرده با شغلای رسمی وصلت کردن و اصلا شخصی با این خصوصیات به خواستگاری من نمیاد! از طرفی هم خودم مدیر یه مرکز هستم و اینم شده قوز بالا قوز ... شده بعضی وقتا به گوش خودم میشنوم که یکی پشت سرم میگه ای بابا اینو چه به فلانی که بخوایم معرفی کنیم حالا دقیقا اون شخص به نظرم آدم مناسبیه!
الان واقعا دلم میخواد ازدواج کنم و خیلی وقتا میگم قید این موارد رو بزنم ولی باز تا با کسی حرف میزنم و نگاش میکنم غم دنیا میریزه تو دلم و میگم خدایا من دلم نمیخواد این بشه بابای بچم ! دوست دارم یه مرد خیلی مرد پیدا کنم ... ببخشیدا ولی به نظرم یه مردی که صبح تا شب میره میشینه پشت میز اصلا جذابیت نداره مرد اونیه که با عرق جبین پول در بیاره البته بگم با کمش هیچ مشکلی ندارم .
به نظر شما چی کار کنم؟
* این مواردی که نوشتم خدایی نکرده توهینی به افراد شاغل و مدرس و کارمند نشه ها من برای همه شغل ها احترام قائلم ...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)