سلام به همه خانواده برتری های عزیز

در این مدت دیدم که پست های در رابطه با امنیت نرم افزاری مطرح میشه و پاسخ بیشتر دوستان تخصصی است. حیفم اومد منم از تجربیات این دوستان استفاده نکنم. اما سوالم یکم با محیط اینجا هم خوانی نداره!!!

اما حداقل میتونه برای خیلی ها و خودم مفید واقع بشه. 14 ماه است که دارم یه قسمتی از حقوقم را پس انداز میکنم که گوشی خوب ( پرچمدار ) بخرم. چند ماهی هم هست دارم توی سایت های مرتبط تحقیق میکنم. درباره قیمت و ویژگی گوشی ها .

اما مشکل اینجاست که کمتر پیش میاد افراد بدور از تعصب بر روی برند گوشی خودشون در مورد معایب اون صحبت کنند و بیشتر جنگ و دعوا های بچه گانه کاربران متعصب او سایت ها را شاهدیم . شهرستانی هستم .

حالا سوالم این هست که تجربیات شما از گوشی پرچمدار را بیان کنید . مشکلاتی که دارند چیه؟ چقدر در واقعیت به تبلیغاتی که قبل از خرید باهاش مواجهه شدید رسیدید؟ آیا ویژگی های که تبلیغ میکنند واقعی اند!؟ و کار آمد هستند؟

میخام تا یک میلیون و هفتصد هزینه کنم ( نهایتا دو میلیون ) پیشنهاد شما چیه؟ از تجربیات کار با پرچمدار برندهایی مختلف بگید .

راستش هنوز هم سرگردانم و گیج شدم! نمیدونم چه گوشی ای و از کدام برند را خرید کنم. میشه کمک کنید.

ممنونم از راهنمایی شما بزرگواران


مرتبط:

بعد از ریست فکتوری گوشی سامسونگ j7 ، با چهار مشکل مواجه شدم

با تنظیمات کارخانه، میشه اطلاعات گوشی رو غیر قابل بازگشت کرد؟

گوشیم هک شده یا نه؟

گوشیم رو چند لحظه دادم به یه غریبه، باید نگران باشم؟

با داشتن شماره موبایل، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

بعد از فروختن گوشیم متوجه شدم اطلاعاتش رو میشه ریکاوری کرد

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)