با سلام و تشکر
من یه سری خصوصیات همسر آینده تو ذهنمه نمیدونم بعد از ازدواج به مشکل بر میخورم یا نه . شاید عاقلانه نباشه ولی این خصوصیات  خیلی برام مهم هست خوشحال میشم نظرات دوستان رو بخونم .
ببینید دوستان من دخترم  و از پسری خوشم میاد که از نظر هیکل درشت اندام باشه ولی من بتونم بهش زور بگم و بعد از ازدواج ، ببخشیدا یه جورایی زیر دست من باشه . چند تا خواستگار هم داشتم ولی چون اون جوری که میخوام نبودن رد کردم اصلا هم از این بابت ناراحت نیستم چون میدونم نمیتونم خوشبختشون کنم. از لحاظ سن هم به سن لازم رسیدم و این اخلاق من همیشه اینجوری بوده . کلا از زور گفتن به مردا خوشم میاد و میدونم که مردایی هم هستن که از زور شنیدن از خانمها  خوششون میاد .
من  از بچگی هم که با پسرا بازی میکردم خیلی زورگو بودم و خوشم میاد که اذیتشون کنم. البته میدونم که زور بدنی مردا خیلی زیاده و هر آن میتونن یه زن رو بزنن ولی من منظورم اذیت کلامی هست .

اصلا نمیتونم این اخلاقم رو عوض کنم . البته در ظاهر اصلا خشن نیستم حتی خیلی آرام به نظرم میرسم  ولی فکر اذیت و .. اینا از درونم سرچشمه میگیره و از این کار خیلی لذت میبرم با دوستام و هم جنس های خودم خیلی مهربون هستم ولی تو ذهنم دوست دارم که همسر آیندمو اذیت کنم و اونم خوشش بیاد و پایه باشه . اگه همسر آیندم این مدلی باشه خیلی خوشبخت میشم و هر لحظه زندگیم با شادی میگذره البته منم در عوض هیچی براش کم نمیذارم . میدونید ابراز علاقه من با شوخی و اذیت کردنه
یعنی هر چی یه نفر رو بیشتر دوس داشته باشم بیشتر دلم میخواد سر به سرش بذارم و شوخی کنم . از اینکه یه مرد قوی هیکل بشه بازیچه دستم احساس پیروزی میکنم . البته اینم بگم که از لحاظ قیافه زیبا هستم و بعضی از اطرافیان به من میگن مغرور هستی.
 دوستان کسی هست از خانمها که مثل من باشه و ازدواج کرده باشه و خوشبخت شده باشه ؟ یا آقایون هم کسی هست که از خانم این مدلی خوششون بیاد ؟ چطور اینو تو آقایون تشخیص بدم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)