با سلام 

من ۳۳ سالمه مدت سه ساله که ازدواج کردم همسرم ۲۵ سالشه مشکل بزرگی گریبانم رو گرفته خواهشا منو یاری کنید.

قد من ۱۷۰ و وزنم حدود ۶۰ کیلو در حالی که همسرم قدش ۱۷۸ هست. اوایل ازدواج هیچ مشکلی با این موضوع نداشتم تا اینکه بعد از چند ماه برسر یک مساله جزئی حرفمون شد و کار به بگو مگو و داد و فریاد رسید و من یک سیلی بهش زدم . همسرم که عصبانی شده بود به سمتم حمله کرد و با من درگیر شد اصلا فکرش رو هم نمیکردم که اینقدر قدرت بدنیش از من بیشتر باشه.

من حسابی کم اوردم و اون با زدن چند سیلی کارم رو تلافی کرد. از اون به بعد بر سر هر مساله ای که اختلاف داریم با من درگیر میشه و از اون جایی که قدرت بدنیش از من بیشتره به راحتی منو کتک میزنه به خدا روم نمیشه این موضوع رو به هیچ کس بگم که از زنم که ۸ سال ازم کوچکتره کتک میخورم  لطفا راهنمایی کنید چه کنم با این مشکل 


توصیه : دوستان نظر دهنده ، لطفا جدی باشید .


مرتبط:

به خانم های قوی جثه ، حس خاصی دارم

از اینکه یه مرد قوی هیکل بشه بازیچه دستم احساس پیروزی میکنم

ازدواج با دختری که از خودم قویتره چه مسائلی رو در پی داره ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

آیا با دختری که از خودم قوی تره خوشبخت میشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)