چند ساله متأسفانه درگیر و معتاد به تماشای فیلم های مستهجن شدم و بدبختانه تر همراهش خ. ا هم دارم. بعضی وقت ها به حدی ناراحت و عصبانی میشم که بعدش میخوام گوشیم رو بزنم توی دیوار! 

حالا خوشبختانه یا متأسفانه چون نماز می خونم خیلی وقت ها روم نمیشه یه دعا بخونم سر نماز، و خیلی احساس شرم و پشیمونی دارم، ولی بعد از یه مدت روز از نو گناه از نو، احساس می کنم اگه از شر این ها خلاص بشم، خ.ا رو هم می تونم ترک کنم، چون الان فقط با همون تحریک میشم.

یه مدت تصمیم گرفتم گوشیم رو بفروشم و یه گوشی ساده بگیرم و از اینترنت همراه خودم رو خلاص کنم که باعث و بانی اصلی این مشکله، اما به دلیل نیاز به واتس اپ به خاطر مسائل کاری نمیتونم گوشیم رو بدم بره، البته نسخه های وب واتساپ هست ولی بعضی وقت ها نیاز به همراه دارم، اگه راهکاری دارید که بتونه کمکم کنه خیلی ممنون میشم


پیشنهاد:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟

رفیق فیلم مستهجن نبین


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه)