سلام

یک جوان زیر 25 سال هستم که متأسفانه در دوران نوجوانی به دلایل مختلف که بحثش در این مقال نمیگنجه زیاد محتوای پورن تماشا میکردم.

سرانجام اون اعمال این شده که در حال حاضر بعد از دو سال قطع تماشای پورن و جایگزین کردن اون با مطالعه و نوشتن داستان های علمی همچنان گاهی بی اختیار هنگام روبرو شدن با مشابهت شخص یا موقعیتی با خاطرات انباشته در ذهنم از پورن دچار نعوظ میشم در حالیکه چندان ( و گاها اصلا) اون موضوع یا موقعیت توانایی تحریک تصورات رو نداره.

نهایتا اغلب پتانسیل اینکه وضع شرم آوری پیش بیاد ممکنه و سعی میکنم ازش جلوگیری کنم. با توجه به اینکه در جدول برنامه ریزیم زمان زیادی برای اختصاص به روش هایی مثل مناسک مذهبی یا ورزش حرفه ای ندارم، میخواستم نظراتتون رو در این باره بدونم که چطور توانایی فراموش کردن تدریجی تمام این صحنه و محتوا ها رو "بطور دائمی" بدست بیارم؟ چون اون ها دیگه به من تعلق ندارن.متشکرم.

(مذکر)

مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)