سلام به همه

پسری ۲۴ ساله ام و...

(خیلی آدم مناسبی برای نویسندگی نیستم امّا اگر دوست داشتید چند دقیقه‌ای رو بد بگذرونید) 

قضیه بر می گرده به ۳ و نیم سال پیش یا شایدم بر می گرده به ۲ و نیم سال پیش، من از یه بنده خدایی تو دانشگاه خوشم اومد بهش گفتم و گفت نه. تو عمرم با دختری ارتباط نداشتم قرار بود اولیش باشه ولی نشد

اوایل منطقی بود برام می‌گفتم موردی نیست و پیش میاد ولی ناخودآگاه شروع شد به نشخوار ذهنی و من به مرور دچار بهم ریختن سلامت روان شدم و دارو مصرف می‌کنم (سرترالین).

در حال حاضر به خاطر این دارو خوبم ولی ترکش های اون اتفاق هنوز تو مغزم مونده.

با اینکه هیچ ارتباطی نداشتیم فقط تنها ارتباط سوال من و بعد جواب اون بود دیگه هیچی نبود ولی هنوز اذیتم می کنه به شکل مدام تو صفحه‌های مجازی دنبالش می‌گردم تا ردی ازش پیدا کنم ولی نشد.


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

ای کاش دختر مورد علاقه م، عشقم رو میتونست درک کنه

فقط پسران نامرد نیستند !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)