گفتن اینکه فلان شخص بهمون ابراز علاقه کرده، پیش کسی که هر دو مون رو میشناسه ولی دیگه اون آقا رو نمیبینه و اصلا ارتباطی با هم ندارن غیبت محسوب میشه؟

اون آقا بهم نگفت که به کسی نگم،منم اصلا از بدیش نگفتم و گفتم که اتفاقا منم علاقه داشتم اما شرایط جور نشده،قصدمم درد دل بود،آخه دلم خیلی گرفته بود . حالا احساس میکنم نکنه اون آقا ناراضی باشه... بدجور ذهنم مشغوله، نمیشه هم بهش بگم چون ارتباطی با هم نداریم 

خواهش میکنم راهنماییم کنید

التماس دعا


مرتبط :

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

هیچی به اندازه غیبت لذت بخش نیست !

بیشتر گناهان من غیبت مادر بزرگمه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)