سلام
من نمی خوام دیگه غیبت کنم و تو مجالس غیبت بشینم. و می خوام تموم غیبت‌هایی که تا الآن گفتم و شنیدم جبران کنم این گناه حق الناسه . 
چطور بفهمم که از کودکی درباره چه کسانی غیبت کردم و چطور جبران کنم؟   من فکر می‌کنم این بزرگترین گناهی ست که یه آدم  که می خواد معنویاتش رو حفظ کنه و ارتقاء بده کرده. تو تمام جمع‌های فامیلی و دوستانه و خانودگی از دو نفره گرفته تا ده بیست نفره در هر جا و هر شرایطی همه ش غیبت و حرف از دیگرانه. 
شما در چنین مواقعی چه کار می‌کنید نمی شه  که منزوی و گوشه نشین هم بشیم وقتی هم که  درست نیست درباره مردم حرف بزنید و هشدار می دیم با طعنه میگن برامون آخوند شدی تو بهشتی شو کار ما نداشته باش. و حرف‌های دیگه مثلاً میگن  هیچی به اندازه غیبت لذّت بخش نیست یا میگن ما واقعیت رو می گیم غیبت نیست که... خلاصه از این حرف ها...... در چنین مواقعی چه کار میشه کرد؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)