سلام

من یک مرد و مدیر یک شرکت ۶۰ نفره در ... هستم، متاسفانه یا خوشبختانه به واسطه ی ویژگی هام به شدت بین کارمندان محبوب هستم، طبیعتا از بین این کارمندان، کارمندان دختر هم هستند و فداکاری و ابراز احساسات و ... بین دختر ها بیشتر رواج دارد و محبتی نسبت به من دارند.

من کاراکتری شوخ، مذهبی، باسواد و کار بلد و مهربان دارم،‌ یه مقداری شک دارم که این محبت ها چه پایانی داره،‌مثلا میگن شما نباشید خیلی سخت می گذره ...، یا اگر توی فکر باشم میان میگن چی شده...، یا وقتی وارد شرکت می شم برق توی چشم هاشون میافته و ...

به نظر من طبیعیه و نهایتا شاید به شوخی پشت سرم ادای کراش و ...‌ در بیارن، ولی از اون جایی که من متاهلم این ماجرا برای همسرم قابل تحمل نیست، آیا حساسه یا حق داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)