سلام عرض شد 

نمی دونم این پیام من قراره خونده بشه یا نه 18 ساله هستم

همیشه بچه تو داری بودم 

سکوت،گوشه گیر ،قانع، مظلوم 

خلاصه...

هیچ وقتم اهل شکایت و نارضایتی و درد و دل و این جور چیزها نبودم

الآن چون حالم خوب نیست این ها رو میگم شاید فرجی حاصل شد

من تا 6 ماه پیش حالم خوب خوب بود 

ولی...

چند وقتیه نمی دونم چم شده 

ولی این رو می دونم فقط دنبال آرامش هستم 

از تنش ، سر و صدا ، دعوا ، دردو دل، مشکل ، حال بد، غم ، گریه،شکست عشقی ، کلا هر چی که آخرش دل آدم بسوزه 

م ت ن ف ر م 

خلاص 

خودم عجیب درگیرش هستم 

برای حال خوبم فقط فقط فقط می تونم برم  بدوم 

این جوری خسته میشم ذهنم آروم میشه 

خیلی حال میده 

ولی نهایت 3 روز 

دیروز حتی خانواده هم بهم می گفتند چیه ؟ چند وقتیه تو خودتی ؟ 

و بد تر شدم 

می دونم دم شون هم گرم به فکر ما هستن ولی نه حال نداد  

نمی دونم خودم هم چم شده 

ولی احتمالا به خاطر این گروه های مجازیه با چند تا دختر گرم گرفتم فکر کردم خبریه و تو واقعیت هم میشه خیلی راحت بری پی وی هر کی دوست داری و نهایت بلاک بشی 

خیلی دلم می خواد حتی الآن ی نفر باشه باهام 

ولی بی خیال 

آدمی که جنبه نداره نباید سمت این جور چیزها بره 

پس فردا عاشق طرف میشی 

اگه بذاره بره کلا نابودت می کنه 

منم که حالم همین الانشم گرفته ست 

بعدش سن من یه مقدار انگاری زوده

نور علی نور میشه 

اگه 5 تا صفحه بنویسم هم باز هم سیر نمی شم و نمی تونم حالم رو بگم 

حالم بد نیست فقط یه کم گرفته ست 

بیشتر تو فکرم و یخورده دلتنگی 

حس می کنم ...

قبلا فقط تنها بودم و مشکلی نبود 

ولی الآن احساس تنهایی می کنم و این بده 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خسته شدم از تنهایی (۲۶ مطلب مشابه)