سلام

۴۲ سالمه و مجردم، از سن ۲۰ سالگی دچار افسردگی شدم، البته خ. ا. زیاد داشتم، فکر و خیال اذیتم می کنه.
خ. ا. دیگه نمی‌کنم، ولی یه مشکلی خیلی اذیتم می کنه، فکر می‌کنم شیطان همنشینم شده، همه ش فکرهای عجیب و حس شیطان تو وجودمه، حس می‌کنم منو تسخیر کرده، خیلی حس بدیه، حس می‌کنم روی دیگران حس منفی ایجاد می‌کنم، خواب و خوراک رو ازم گرفته، نمازم رو می خونم ولی کمکم نمی کنه.

مشکلم تو جمع هستش، یعنی فکر می‌کنم حس بد و شیطانی دارم به دیگران منتقل می‌کنم، تو رو خدا کمکم کنید، یه دعایی چیزی که به شرایط عادی برگردم، ورزش هم می‌کنم ولی همه جا این حس لعنتی باهامه، کمکم کنید تو رو خدا. فکرهای وسواسی شدید دارم
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) رفع وسواس (۱۶ مطلب مشابه)