سلام
من یه دختر 26 ساله هستم که مدرک ارشدم رو دو سال پیش گرفتم و تجریه کار در شرکت خصوصی رو داشتم  که به خاطر درآمد پایین و اینکه صرف نمی کرد رفت و آمدم استعفا دادم و الآن بیکارم. 
هدفم از نوشتن این مطلب اینه که بگم خیلی از دخترهای هم سن خودم و کوچکتر از خودم  تعجب می کنم که دنبال های خواستگار های 25 ساله و 24 ساله و حتی کمتر هستن!!! 
مگه نمی بینن که اکثریت پسر های این سنی در این دوره زمونه هنوز تا بلوغ عقلی فاصله بسیار زیادی دارن. بلوغ اقتصادی و... بماند. 
دغدغه شون هم بازی های کامپیوتری و پوشیدن لباس های عجیب غریبه. آخه چطور می تونید پسری رو تمام امیدش به جیب باباش هست و حتی نمی تونه برای خودش یه گوشی بخره رو خواستگار حساب کنید؟ چطور می خواهید کنار پسری که ابرو بر میداره و آرایش می کنه احساس امنیت کنید؟ 
به خدا پسر های دهه شصتی از نظر پختگی و تجربه و مردانگی و کاری بودن سطح خوبی دارن.
در ضمن این نکته کلیدی رو هم بهتون بگم که حاصل تجربه خودم و خواهر هام و دخترهای فامیل و دوستانم هست. این رو حتما بدونید که بهترین خواستگارهای یه دختر همیشه تا سن 25 و 26 سالگی میان و بعد این سن سال به سال کمیت و کیفیت خواستگار ها کاهش پیدا می کنه.
 

 

پیشنهاد:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

 

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله

چون 20 سالمه بهم زن نمیدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)