سلام

دوران نامزدی یه فاصله زمانی بین خواستگاری و دوران عقد محسوب میشه . دوران نامزدی زمانی هستش که جلسات خواستگاری انجام شده و دو طرف به این نتیجه رسیدند که به درد همدیگه میخورن ، در نتیجه برای شناخت بهتر یه صیغه ی محرمیت بین شون جاری میشه .

این شناخت می تونه رفتاری و یا حتی جنسی باشه ، دوران نامزدی برای دل و قلوه دادن به همدیگه نیست ، برای عاشق کردن طرف مقابل با ابراز علاقه و ... نیست ، بلکه یه فرصت برای نشون دادن خود و کشف زوایای پنهان اخلاقی ، رفتاری ، جسمی و ... طرف مقابل هستش .

به عنوان مثال در جلسات خواستگاری معمولا نمیشه عصبانیت طرف مقابل رو دید ، ولی در دوران نامزدی میشه با یه برنامه ریزی ، طرف رو عصبانی کرد و اونو در حالی که جوش آورده دید !

در خواستگاری نمیشه سطح روابط طرف مقابل با افراد خانواده ش رو ببینید ولی وقتی با هم محرم شدید ، می تونی به خونه ی طرف مقابل برید و اگه چشمتمون رو باز کنید ، متوجه نوع رفتارش با افراد خانوادش بشید . 

اگه می خواید ببینید که اندام طرف مقابل در چه حدی هستش ، در دوران نامزدی فرصتش هست ، ولی دقت داشته باشید که وارد فاز لذت جنسی نشید ، چون فرصت شناخت زوایای دیگه ی شخصیت طرف مقابل رو از دست میدید .

بنابراین در دوران نامزدی مثل یه معامله گر باید رفتار کنید ، نباید احساساتی بشید و این فرصت رو هم به طرف مقابل ندید ، البته اینو به طرف مقابل منتقل کنید که سعی دارید به دور از احساسات شناخت بهتری ازش کسب کنید تا یه وقت فکر نکنه شما به ازدواج با اون میلی ندارید .

یه معامله گر ، بداخلاق و اخمو نیست ، از اون طرف چشم و ابروی طرف مقابل رو در معامله دخیل نمی کنه ، در دوران نامزدی ، یه رفتار محترمانه و غیر احساسی بهترین نوع رفتار خواهد بود . 

موفق باشید


مرتبط:

به دلیل مخالفت خانواده م، تصمیم دارم با خواستگارم ازدواج موقت کنم

صیغه محرمیت فرمالیته هست!!!

بین خودمون صیغه محرمیت خوندیم

شیوع مساله صیغه محرمیت در اینترنت

صیغه محرمیت، صرفا برای صحبت کردن و آشنایی بیشتر

کم و کیف صیغه محرمیت موقت در قبل از ازدواج

هدف از صیغه محرمیت قبل از عقد چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)