سلام

دختری هستم 20 ساله ، پارسال بود که با آقایی آشنا شدم، الان 24 سالش هست، من از ایشون خیلی خوشم اومده بود از رفتار و وجنات شون، خلاصه به هر طریقی بود من اصرار میکردم با هم صحبتی داشته باشیم اما ایشون مدام مخالفت میکرد، اما معلوم بود که تقریبا اندکی دلشون باخته، اما به روز نمیدادن، خلاصه هشت ماه پی در پی من بهشون از علاقم میگفتم اما ایشون مدام مخالفت میکردند و میگفتند شرایط ازدواج ندارم الان،  و نگران من بودن که ممکنه خوشبختم نکنن یا شرایط حالا حالاها جور نشه براشون . 

تا اینکه بالاخره بعد 8 ماه راضی شدن با هم صحبتی داشته باشیم و نظر هر دومون هم به این بود که بینمون صیغه محرمیت خونده بشه، صیغه خونده شد تا از نظر اینکه با هم صحبت میکنیم گناه نکرده باشیم ولی اینم بگم که تا به الان دستمون هم بهم نخورده ( با توجه به اینکه متاسفانه صیغه تو ایران بد معنی شده و صیغه یعنی حتما دو طرف رابطه جنسی دارن) ما صرفا برای صحبت های روزانه مون محرم شدیم ولاغیر . 

ایشون خیلی مرد خوبی هستن و چارچوب روابط رو حتی تو محرمیت مون خیلی رعایت میکنن، با اینکه من دخترم و بعضی مواقع حتی لفظی هم خیلی گذرا از مسائل جنسی حرف میزنم برای امتحان کردن شون، اما ایشون امتناع میکنن حتی از گفتن در حدود این موضوع!

با اینکه حضوری هم رو میبینیم تو محیط دانشگاه اما اصلا با هم حرف نمیزنیم، انگار دو تا غریبه ایم بخاطر دیگران و خودشون هم بهم گفتن دلم نمیخواد برات تو دانشگاه حرف در بیارن، بخاطر همین حرفی نمیزنیم . 

و اینکه ایشون حتی با وجود محرمیت هم ازم عکسی نخواستن که داشته باشن اما ، چون من ازشون یه دونه عکس میخاستم فرستادن ، منم خودم براشون از خودم عکس فرستادم ، واقعا در عجبم هنوز هم همچین پسرهایی تو این جامعه وجود دارن ، ایشون خیلی به من علاقه پیدا کردن و کاملا دل باختن، همیشه هم میگن اگه شرایطم جور شد بلافاصله میام خواستگاریت اگه هم شرایطم ، جور نشد یا طول کشید خواستگار بهتری از من اومد واست ردش نکن . 

به نظرتون ما کار اشتباهی میکنیم ؟ آیا این صیغه محرمیت که خوندیم اشتباهه ؟ چون میدونم خیلی ها دوستی رو خوب میدونن ولی صیغه رو نه! در حالی که ما فقط با هم چت میکنیم و حضوری هم رو دیدیم بدون کوچکترین تماس بدنی.

از جهتی من خیلی نیاز به یک همدل داشتم و شرایط ازدواج هم برام میسر نیست فعلا ، با اینکار فکر نمیکنم گناهی کرده باشیم، نظر شما دوستان چیه؟


مرتبط:

صیغه محرمیت فرمالیته هست!!!

بین خودمون صیغه محرمیت خوندیم

شیوع مساله صیغه محرمیت در اینترنت

کم و کیف صیغه محرمیت موقت در قبل از ازدواج

هدف از صیغه محرمیت قبل از عقد چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)