سلام دوستان

پسری هستم که چند وقتیه از دختر خانومی خوشم میاد ولی تا حالا با ایشون رابطه ای نداشتم. میخواستم برای خواستگاری اقدام کنم، یه موردی هست که ذهنم رو مشعول کرده و اینه که ایشون اضافه وزن داره.

این از نظر من مشکلی نداره ولی خوب میخوام بدونم که آیا ایشون در آینده برنامه و هدفی دارن که این مشکل رو برطرف کنن، خودم هم توی این راه بهشون کمک میکنم، من از ایشون توقع ندارم که باربی بشن ولی در حدی که سلامتی شون به خطر نیافته و توی زندگی روزمره مشکل نداشته باشن ورزش کنن. 

میدونم درست نیست که اینو  توی جلسه خواستگاری ازشون بپرسم، ولی خوب میترسم که این مشکل از یک عادت اشتباه توی زندگی شون باشه و ایشون علاقه ای به ترک اون عادت نداشته باشن، طبیعتا اگه ایشون از من بخوان تا به استانداردهایی برسم سعی میکنم که به خواسته ایشون عمل کنم.

پیشنهاد:

عادت های تغذیه ای، بهداشتی و سلامتی

تصمیم دارم تغذیه م رو اصلاح کنم

یه زن چه نوع مواد مهمی باید توی سبد غذاییش باشه؟!

سبک برنامه غذایی شما در طول روز به چه صورته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)