سلام
من دختری هستم که بنیه ی بدنی ضعیفی دارم. وقتی هم پریود میشم دیگه واویلا! سردرد سرگیجه و یخ کردن دست و پام توی دوران پریود دارم.
یه کیلو میوه دست می گیرم یا بچه بغل میگیرم دستم غش میره دیگه!
من قراره درآینده مادر بشم و زایمان داشته باشم بنابراین نباید آنقدر ضعیف باشم. میشه کمکم کنید؟ چه مواد طبیعی ای به من پیشنهاد میکنید تا قوی شم و از الان برای زایمان خوب خودم رو آماده کنم؟ اصلا یه زن چه نوع مواد مهمی باید توی سبد غذاییش باشه؟!
تشکر.


مرتبط:

عادت های تغذیه ای، بهداشتی و سلامتی

تصمیم دارم تغذیه م رو اصلاح کنم

سبک برنامه غذایی شما در طول روز به چه صورته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)