سلام

آقایی هستم ۲۷ ساله، همسرم ۲۲ ساله و در دوران عقد قرار داریم، مساله‌ای که باهاش مواجهم اینه که خیلی روی همسرم حساسیت دارم، مثلاً گاهی به این فکر می‌کنم که همسرم توی کلاس، همکلاسی آقا دارن و حس بدی سراغم میاد، هر چند من اعتماد کامل دارم به همسرم ولی خب اون حس بد، ولم نمی کنه، یا مثلاً اگه آقایی توی خیابون به همسرم نگاه طولانی کنه، حس بدی می گیرم.

کلا هر گونه ارتباطی که همسرم با نامحرم داشته باشه، من رو حساس میکنه و گاهی تا مدت ها فکرم درگیر میشه.

لطفاً کتاب یا سخنرانی یا منبعی معرفی کنید که بتونم فکرم رو آروم تر کنم، و لطفاً نگین بی خیال باش و بهش فکر نکن و ... چون سعی می‌کنم ولی نمی شه.

اگر تجربه‌ای، پیشنهادی هم داشتین، استفاده می‌کنم.

سپاس


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره

تعصب نامزدم روی من طبیعیه؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه

از وقتی که عقد کردیم شوهرم روم حساس شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)