با سلام خدمت همه برادران و خواهران محترم جامعه ام

این متنی که خدمت تون می نویسم که مخاطب اصلیش خواهران عزیز هستن، البته که شاید خیلی‌ها دغدغه چنین موضوعی رو داشته باشن، و ابنکه یک نظر شخصی و واقعاً فشار بسیار بالایی آورده به بنده! 

موضوع بحث در مورد حجاب زنان جامعه امروزی هست، اصلاً نیومدم بگم حجاب بذارید حتماً و فلان و بهمان... یه اعتراض نمی‌دونم چی بگم یه دردی که ما پسرها داریم و شما خانم‌ها خیلی می تونید توی این مسئله کمک بسیار زیاد بکنید.

و اون هم بحث پوشیدن لباس و مانتو های چسبان و بدن نما و بدترین شون جلو باز هست. بنده به عنوان یک برادر خدمت تون عرض می‌کنم اگر بدونید وقتی یک مرد چنین صحنه‌ای رو ببینه (لطفاً نگید نگاه نکنید..طرف داره راه میره باید جلوش رو نگاه کنه یا نه!!) یک دفعه (مخصوصاً مجرد) چنان فشاری به اعصاب و روان طرف میاد که اصلاً غیر قابل درک هست برای شما خانم‌ها...خواهش می‌کنم این طوری لباس نپوشید تمنا می‌کنم.

به عنوان یک برادر از من بپذیرید...شما دوست دارد برادر خودتون شاد بره بازار و با تمام فشار عصبی و ناراحتی برگرده و شاید خدای نامرده منجر به جر و بحث با خانواده بشه...به علت چی فشار جنسی که ناشی از این بد حجابی جدید جامعه ما است..که وحشتناک شده (یعنی دقیقاً می طلبه از چنین کلماتی استفاده کنم شاید بتونم نمای کوچکی از دردی که من پسر می کشم رو شاید متوجه بشید) 

به هر حال امیدوارم این پست رو تمام خانواده برتری‌ها ببینند و نظرشون رو بدن خیلی ممنون میشم و در پایان خدمت تون عرض کنم من فقط یک نظر شخصی یه دغدغه خودم رو که می دونم خیلی از پسرها مجرد به خصوص دارن بیان می‌کنم.

برای مردان متاهل که ماجرا خیلی متفاوت هست و [یه توضیح مختصر بدم] وقتی یه مرد متاهل با چنین صحنه‌ای مواجه میشه شاید بگین خوب ایشون می تونن شهوت شون رو رفع کنن امّا شما با این وضع لباست جذابیت جنسی خانومش رو نابود می‌کنی براش!!! 

ای کاش ای کاش بخونید و درک کنید چی بگم... شرمنده سرتون رو درد آوردم 

التماس دعا 

به امید خوشبختی تمام جوانان جامعه ام...خدانگهدارتان باشد 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های مخالف حجاب کامل (۸ مطلب مشابه)