سلام دیدم همه دارن از خاستگاراشون ایراد میگیرن گفتم یه پست با این مضمون داشته باشیم .

دختر خانوما تو دوران نوجوونی یکی انتخاب کنید وگرنه ته صندوق گیرتون میاد!!!!؟؟؟؟

انتخاب همسر مثل یه صندوق میوه اس ، اگه اول صندوق انتخاب کنی بهترین میوه رو انتخاب میکنی هم ظاهرش خوبه هم باطنش شیرین ( اول جونی که خاستگار زیاد دارین )( هم خوش تیپه هم خوش اخلاق)

یه سریاش شیرن و یه سری ترش یه سریش کال که دیگه هر چی شانست باشه ( اخلاقشون باید خودت درستش کنی ) .

یه سریاشون ظاهر قشنگ ولی وقتی توشو باز میکنی میبینی گندیده ( باید خوب چشماتو باز کنی تحقیقات کنی )

یه سری هم ظاهرش انگار لکه داره ولی وقتی میخوری شیرینه ( ظاهر قشنگی ندارن ولی خوش برخورد و خوش اخلاقن )( بازم باید تحقیقات کنی )

اگه از اینا کناره گیری کردی (سنت میره بالا ) باید ته صندوق رو بخری که همش له و په و گندیده اس

از من به تو نصیحت زود ازدواج کن با یه ادم که خوش اخلاق باشه حالا چهره شم برات قابل قبول باشه . چون دیدم دخترا با چهره حتی زیبا ایراد الکی از خاستگارشون گرفتن حالا ... !

بعضی هاشون بخاطر نجیب بودن و خوشگلی شون هنوز خواستگار دارن ولی ته صندوقی هستن دیگه خاستگاراشون توقعاتشونم که ماشا الله .

مثلا دختر خاله من هر خواستگاری داشت ندیده رد کرد . الان شده 35 سالش  . هر کسی میاد براش میگه وای این به من گفت بالا چشمت ابروئه وای اون گفت باید اینجور کنی اون گفت باید اونجور کنی . تازگی هر کسی میره براش میگه :وای من به این شوهر کنم ؟ فلانی با اون تیپ و خونواده و سرمایش اومد جواب رد دادم اینو انتخاب کنم؟

بابا اول جونی یعنی اول صندوق یه میوه خوشمزه سوا کنین بعدا طعمشو بچشین ببینید چه شیرینه زندگی مشترک . خدا چشم و داده ببینی و عقلم داده بسنجی و انتخاب درست و بکنی .

حق نگهدارتون

" مهدی اقا بزرگ "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)