سلام
من یک دختر ۲۲ ساله هستم و از لحاظ ظاهر و جذابیت خدا رو شکر و امسال حس می کنم تا یک سال آینده ازدواج می کنم شاید این مشگل عجیب باشه اما خب دنبال چاره م .
من همیشه از سوار شدن تو ماشین غریبه ها به تنهایی واهمه دارم یعنی نمیتونم تنها سوار تاکسی شم یعنی میشه گفت بدون خانواده نمیتونم به کسی اعتماد کنم.
 از طرفی این استرس و دارم که فردا روز ازدواج کنم چی ؟ واسه خرید هم باید با خانوادم برم قاعدتا شوهرم از این کار خوشش نخواهد آمد چی کار کنم که بتونم به کسی اعتماد کنم میترسم یهو بهم تجاوز کنه چه میدونم بلایی سرم بیاره ماشاالله که چقدر جنایت و تجاوز هم زیاد شده !!!! پیگیر هم نباشی یکی دو مورد می شنوی
یعنی اگر دلم برای خانوادم تنگ شه باید چیکار کنم ؟؟؟؟ صبر کنم شب با همسری دیدنشون برم ؟؟؟ خواهرم ازدواج کرده و یه ربع فاصله ست تا خونه ی ما راحت میاد و میره من ته تغاری مو بابا به شدت وابستم میگه تو ازدواج کنی هر روز باید دیدنم بیای حالا من موندم با این سن و ترس !
من ازدواج کنم باید مطیع امر همسر شم نمیتونم و نمیخوام نزدیک خانوادم باشم اگر بخوام نزدیک باشم باید تو یکی از ساختمون های پدرم زندگی کنیم من دوست ندارم شوهرم باید مستقل باشه یعنی چی جهیزیه هم بدیم خونه هم بدیم دیگه چی !!!!!! امر دیگه ، حالا چیکار کنم
خواهشا کمکم کنید تا به این ترسن غلبه کنم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)