سلام

اصلا دو ماهم نمیشه که با این وبلاگ آشنا شدم. دخترم و مجرد ولی تحصیلکرده.
همیشه فکر میکردم معیارها برای ازدواج خیلی والا و مهم هستن, اما از وقتی اومدم اینجا و دیدم مردها از فرق سر تا کف پا و ظاهر خانومشون ( دقت کنین خانومشووون), رنگ پوست و رنگِ ... خانومشون, سایز .... خانومشون, تَرَک های فلان جای خانومشون و... رو مورد سرزنش قرار میدن و به خاطرش شب و روزشون سیاه شده و دارن به طلاق فکر میکنن و اینجور اینجا از خانومشون بد میگن ... اصلا حااااالم از ازدواج به هم میخوره.
اولا که کلا اعتماد به نفسمو نسبت به ظاهر خودم از دست دادم (چون پوستم ی کم گندمیه, پوستم ترک داره, لاغر نیستم ولی چاقم نیستم. اما هیچ کدوم از اینا برام مهم نبود. دنبال سلامتیم هستم ولی نه اینکه بخوام خودمو آزار بدم و واسه ازدواج خودمو نامبر وان(!!!) کنم).
خیلی حساس شدم رو ظاهرم و حرفایی که اینجا زده میشه.
ثانیا کلا از ازدواج متنفرررر شدم. مردی که بخواد به خاطر رنگ و سایز پشتتو خالی کنه, قابل اعتماده؟ تمام خانم هایی که شوهراشون اومدن اینجا و از سایز و رنگ بدنشون نالیدن, این مردا واسشون حکم بهترین تکیه گاه و یاور و پناه رو دارن. اونوخ این تکیه گاه های پوشالی میخوان پشت خانومشونو خالی کنن به خاطر چیزایی که واقعا شاید تقصیر خودشون نبوده, آفرینششون اینجوریه. چرا این مردا به چیزایی که خانوماشون "اکتساب" کردن توجه نمیکنن؟
اصلااااا درک نمیکنم.اصلاااا.
واقعا از ازدواج و انتخاب آدمی برای تکیه گاه و یاور متنفر شدم. متنفر .


پاسخ :

سلام

جای شما بودم دو رکعت نماز شکر می خوندم !

شما اولین نفری نیستید که در این وبلاگ به چنین نتیجه ای رسیده . امیدوارم آخرین نفر هم نباشید .

تصور کنید بدون فهمیدن این موارد ازدواج می کردید . بعدش خدای نکرده شوهرتون از سایز فلان قسمت ، رنگ بهمان قسمت ، ترک های سفید اون قسمت و غیره ایراد می گرفت و می گفت نمی دونستم این ایراد ها ( از دید اون ) رو داری وگرنه باهات ازدواج نمی کردم ! اون وقت چی میشد ؟ به احتمال زیاد یک طلاق به طلاق های ایران اضافه میشد !

شما گله مند هستید ولی حقیقتا بنده خوشحالم ! چرا ؟ چون این وبلاگ حداقل جلوی یک طلاق رو گرفت .

خوشحالم از این که حداقل یک نفر با حقایق بعد از ازدواج آشنا شد . فهمید که قرار نیست بعد از ازدواج همه چیز اون طور که خودش می خواد باشه .

الان شما چرا ناراحتید ؟!

از این که فهمیدید سایز و رنگ و ... برای بعضی از مردها مهمه ؟!

راه حل رفع نگرانی تون خیلی ساده است . وقتی براتون خواستگار اومد ، در صورتی که بعد از جلسات اولیه به این نتیجه رسیدید که به درد همدیگه می خورید ، به اون میگید یک موضوع مهم دیگه باقی مونده که شنیدم برای بعضی از شما مردها خیلی مهمه .

می خوام اتمام حجت کنم . سایز و رنگ و ... چقدر براتون مهمه ؟! در بحث روابط جنسی چه انتظاراتی از من دارید ؟

فلان جای بدنم چند تا ترک پوستی داره ، بدنم مثل مانکن ها نیست و ... ! بهش میگید ببین آقای محترم ، من پاک زندگی کردم . تجربه ای در زمینه روابط جنسی ندارم ، اگه این ازدواج سر گرفت باید منو راه بندازی ! تصور این که قراره جلوی شما لخت بشم برام عذاب آوره و ... ، اوایل باید صبور باشی و انتظار نداشته باشی در همون چند روز اول یا حتی ماه های اول مثل زنان متاهل چهل ساله حرفه ای رفتار کنم و ... !

دو حالت داره : یا قبول می کنه یا قبول نمی کنه .

اگه قبول کرد ، بدون نگرانی میرید و ازدواج می کنید . اگه قبول نکرد منتظر خواستگار بعدی می مونید . بهتر از این نیست که ندانسته ازدواج کنید و همش سرکوفت سایز و رنگ فلان قسمت رو بخورید ؟!

در پست بعدی تصرف قلب خانم ها ، می خوام به موضوع شوخی با خانم ها بپردازم . خانم های محترم ؛

اکثر آقایونی که بحث سایز 85 رو وسط میکشن دارن شوخی می کنن ! کدوم مرد عاقلی نمی دونه که خیلی بعیده خانمی سینه هاش سایز 85 باشه و همزمان شکمش هم صاف باشه ؟؟؟!!! تازه سینه هاش افتاده هم نباشه !!! می دونم ممکنه عده ای باز هم باور نکنن ولی این شوخی ها رو جدی نگیرید .

خانم های محترم ؛

وقتی شما در جلسات اول خواستگاری توانایی هایی که دارید رو به استحضار ! خواستگار رسوندید واقعا بعیده که مردی ،  پاکی ، خوش اخلاقی ، صبوری و ...  شما رو به خاطر کوچک بودن مثلا سایز سینه نادیده بگیره ! واقعا اگه مردی چنین کاری بکنه باید تا وقتی که بزرگ نشده !  از ازدواج محرومش کرد !!!


این جریان فهمیدن حقایق بعد از ازدواج ، به یه شکل دیگه برای آقایون هم صدق میکنه . آقایی که با خوندن برخی از مطالب این وبلاگ یا وبسایت های مشابه از ازدواج پشیمون شدید ، در مورد شما هم خوشحالم ، خوشحال از این لحاظ که فهمیدی اگه دختری صورت بلوری داره ، لزوما به این معنی نیست که کل بدنش بلوریه !

دیدید که خیلی از خانم گفتند ما ترک پوستی داریم ، سایز 85 !!! نداریم ، حال اینو نداریم که هر موقع شما نیاز داشتی بگیم چشم ! گاهی خسته میشیم ، گاهی حسش نیست ! فکر رابطه مقعدی رو از سرت بیرون کن و ... !

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)